"Zašto uvek mora biti bina na otvorenom?" Upitala je Pixie.
"Zato što te svet jednostavno mrzi." Fritz je dodao.
Njih dvoje su sedeli na sanducima iza bine, dok su čekali svoj red. Bili su četvrti po redu, a trenutno je bend broj 2 bio na sceni i izvodio pesmu od Judas Priest. Previše mainstream ako pitate Pixie, ali šta će. Mora i to neko.
"Silvain prekini da me gledaš tako." Vincent je rekao.
Silvain je uspostavljao kontakt s njim na najgrublji mogući način. Nije mu se svidelo kako Vincent zeza Pixie, to je bio njegov posao a ne nekog kostimografa iz pozorišta.
"Izvini, a kako te ja gledam?"
"U redu momci, to je dosta." Riley je izjavila.
Svi su se počeli smejati i atmosfera je bila smirenija nego prvi put kada su nastupali. Za ovaj deo takmičenja morali su pripremiti šest pesama. Pošto su odlučili da će se njihov bend isticati od ostalih po pitanju zvuka i izgleda, 'Apocalypse' je izabrao sledeće šest pesme.
1. Alestorm - Drink
2. Russkaja - Energia
3. Korpiklaani - Vodka
4. Adele - Hello (metal cover)
5. Disturbed - The sound of silence
6. Slayer - Repentless
Da bili su spremni na najgore ako se ikada zadesi i imali su kostim realno za svaki nastup. Ljubav za Vincenta i Dannie za sav njihov trud.
"Ovi su dobri." Izjavio je Victor, dok su gledali treći bend, 'Pinokio protiv gmaza'.
Momci su svirali jednu dobro poznatu pesmu od Metallice. Ride the Lightning im je bio veoma dobar izbor jer nisu samo sudije uživale, već i publika. Momci su sišli i bili su zadovoljni. Primetili su članove 'Apocalypse' kako se spremaju za svoj nastup i nasmešili su im se.
Po njihovom mišljenju, momci i devojka bubnjar su bili čudna postava ali veoma funkcionalna. Poštovali su jedni druge, i što je najvažnije uživali su u svojim nastupima. Naročito devojka bubnjar koja je bila prilično stidljiva od njihovih pogleda.
"Hej 'Apocalypse'!" Pevač gmaza im je pridobio pažnju. "Slomite nogu tamo."
Silvain se nasmešio zajedno sa ostatkom benda. Imali su osećaj da će se brzo sprijateljit s momcima iz Pinokia. Crnokosi pirat se okrenuo svojim prijateljima i naterao sve da stanu u krug. Pošto je Pixie bila najniža u društvu a Silvain najviši, logično je bilo da je ona stajala ispred njega dok se obraćao celoj grupi.
"Kao što znate mi smo ovde da se zabavimo i ono, iznerviramo 'Castle' što više možemo." Svi su se zakikotali na njegove reči. "Ali ne, realno. Danas ćemo da pokažemo svima, koliko smo mi ustvari brutalni kao tim, i koliko volimo ovaj žanr muzike. Niko nas neće zaustavit u ostvarenju svetske dominacije."
Pixie se nasmešila i prva je ispružila ruku. Silvain je postavio svoju na njenu, pa je Axel postavio na Silvainovu i tako u krug, dok na kraju nisu svi imali jednu ruku u sredini. Svi su klimnuli glavama i u isto vreme rekli:
"Svi za jednog, jedan za sve! Mi smo jahači apokalipse!"
* * *
"A sada metalike i metalci, vreme je da na scenu stupi najočekivaniji bend ove večeri." Voditelj je izjavio dok je publika postajala sve više uzbuđena. "Da čujem jedan ulrik za naše jahače 'Apocalypse'!"
U tom trenutku stejdž je bio okupan u tami. Na tri udara Pixienih udaraljki za bubnjeve, momci su započeli svirku brutalne piratske pesme. Publika je bila zapanjena. Na scenu su izašla pet pirata, i to ne obični pirati već oni od kojih ljudima krene voda na usta zbog njihove natprirodne lepote. Atmosfera je odjednom postala vesela, mnogo veselija nego one od prošlih bendova. Ovo je bila prava piratska žurka.
Piracy's a crime and crime doesn't pay,
And we go home poor at the end of the day.
But I'd rather live my life in rags
Than be taped to a desk with a wife that's a hag.Silvain je uspeo da peva kao pravi kapetan broda. Ne samo da je pevao kao pirat već je i uživao u celoj pesmi. Pixie nije mogla da sakrije svoj osmeh i Axelu je bilo drago. Ako ništa barem su se zabavljali i nisu morali da brinu o glupom Owenu niti Loganu koji je odlučio otići i pridružit se svojoj plavuši i njihovom društvu.
We are here to drink your beer
And steal your rum at the point of a gun
Your alcohol to us will fall
'Cause we are here to drink your beerPublika je počela ludovati kada su svi članovi benda počeli zajedno pevati refren pesme. Ovo je bio pravi metal koncert koji je bio previše poželjan u njihovom gradu.
We went Back Through Time to get more Rum
Though we end up Shipwrecked having no fun
But Heavy Metal Pirates we must be
So give all your beer and your rum to me.Refren su ponovo otpevali zajedno, ali sada im se i publika pridružila. Svaki put kada bi 'Apocalypse' nastupali publika bi morala da se uključi u njihov nastup na ovaj ili onaj način. Jednostavno niste mogli opstati a da ne zapevate zajedno sa njima.
We are here to drink your beer
And steal your rum at the point of a gun
Your alcohol to us will fall
'Cause we are here to drink your beerDrink!
Silvain je završio i Pixie je ispustila dah, videvši da se umorila. Prokrckala je kosti u ramenima i ustala sa svog mesta iza bubnjeva. Publika je aplaudirala i vrištala. 'Apocalypse' je upravo dobio veći, jači i mnogo glasniji aplauz nego prvoplasirani finalisti, 'Castle'.
A ovo je bila tek prva runda polufinala.
Axel je pomogao Pixie i zajedno su sišli sa bine. Riley je zagrlila malu devojku i zamalo joj kičmu slomila koliko snažno ju je držala. Silvain je protrljao devojci kosu i namignuo joj, što je uzrokovalo crvenilo da se rasprostranji po Pixienom licu.
"Ovo je bilo previše brutalno." Victor je izajvio i zagrlio Caru.
Devojka mu je lako skinula ruku i ošinula ga pogledom. Na to su se Dannie, Pixie i Riley nasmejale kao manijaci. Momci iz 'Pinokio protiv gmaz' su im čestitali na odličnom stejdžu i pozvali su ih na piće posle celog takmičenja.
Silvainov utisak da će biti dobri prijatelji je bio tačan. Prilično dobro se slažu sa njima. Nisu imali vremena da se svi sa svima upoznaju jer je Vincent prekinuo ceo njihov momenat i oterao ih da se presvuku.
'Apocalypse' i 'Pinokio protiv gmaza' su prošli u drugu rundu kao jedni od vodećih bendova po glasanju.
Druga runda će biti oštrija i članovi 'Apocalypse' nisu spremni da predaju svoju svetsku dominaciju.
* * *
Srećan petak 13.!
Za neke ovo je veoma baksuzan dan, za pandicu (mene) veoma srećan jer na ovakve dane samo ja mogu imati sreću da izbegnem gnev ne samo profesora već i roditelja.
Ble'a meni ._.
p.s. hoću da se udam za lika sa moje profilne ;-;
Imajte brutalan vikend i ne zaboravite vote & comment!
xoxo Kawaii Witch
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apocalypse
Genç Kurgu'Apocalypse' je jedan od mnogih lokalnih bendova koji se sprema za godišnju bitku bendova. Naravno sve bi bilo super da ih bubnjar ne napušta zbog 'boljeg' benda. Ali bez brige basista ima rešenje. Upoznajte Pixie Masters. Veoma stidljivu metaliku k...