You are a true friend

469 46 4
                                    

"Gde me vodite?" Pitala je Pixie.

Axel i Max su je držali za ruke i vukli su je dalje od bine. Iza je bilo jedno igralište koje je bilo trenutno napušteno. Tu su se Max i Axel zaustavili.

"Pixie, nećemo tražiti dozvolu samo oproštaj." Axel je izjavio.

"Oproštaj? Nemoj mi reći da ste i vi spavali sa mojom najboljom drugaricom?!" Pixie je razbečila oči u strahu.

"Fuj ne, Isuse ženo pa imam devojku tri godine već." Max je isplezio jezik u gađenju. 

"Oproštaj za ono što ćemo uradit Silvainu." Axel je rekao.

"Za ono što ćete uradit Silvainu? A šta to tačno?" Pixie je upitala.

Max i Axel su se međusobno pogledali i nasmešili. Pixie je videla pravi smeh i radost na Axelovom licu i to ju je malo plašilo. Obojica su joj ispružili ruke i pozvali da ide s njima, jer ipak za dve minute nastupaju sa poslednjom pesmom za večeras.

"Gde ste vi nestali?" Victor ih je upitao kada su se vratili.

"Oh nigde." Max je namignuo Pixie i otišao.

Pixie je ponovo prva stala u red iza Care i krcnula je vrat. Zavrtela je svoje udaraljke i bacila pogled na Gilberta i Owena. Namignula im je i poslala poljubac a zatim se sa smeškom popela na binu. Mahnula je publici i sela za bubnjeve kao pravi nadrogirani huligan. Victor i Fritz su izašli za njom i ženski deo publike je počeo vrištati na sav glas. Zatim je Axel polaganice izašao sa očima zatvorenim i basom u ruci. Silvain je izašao poslednji i ako Pixie nije bila ljubomorna u tom trenutku nije nikada. Ti pogledi upućeni njenom dečku su bili vredni smrti.

"U redu momci i devojke! Za našu poslednju pesmu odabrali smo jedan veoma prelep klasik. Himnu za naš bend i naravno omiljeni pevač našeg Lucifera jeste Sebastian Bach iz Skid Row-a. Molimo vas da zapevate sa nama i uživate u pesmi." Silvain je rekao i okrenuo se ka Pixie sa smeškom. "Rolling."

Pixie je sa jednim zamahom udarila bubanj i pesma je počela. Victor, Fritz i Axel su bez problema pratili Pixieno vođstvo i Silvain je zapevao.

  Since I was born they couldn't hold me down
Another misfit kid, another burned-out town
Never played by the rules I never really cared
My nasty reputation takes me everywhere  

Publika je zaurlala i videlo se da su prepoznali pesmu. Nije im mnogo trebalo da zapevaju sa 'Apocalypse', niti je Pixie trebalo mnogo da kroz šapat peva zajedno sa Silvainom. 

  They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild

Ali ipak trenutno je Pixie mislila o Maxu i Axelu. Šta li su to dvoje planirali da urade?

  I look and see it's not only me

We're standin' tall ain't never a doubt
We are the young, so shout it out

Bacila je pogled na Axela i on je skrenuo svoj. Njegov plan je bio brilijantan i osiguravajuć do kraja života. Sva sreća pa je Silvain imao 18 godina.

  They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild
We are the youth gone wild  

ApocalypseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin