Feelings

536 46 0
                                    

"Dobar smeč Masters!" Profesor fizičkog je pohvalio mladu devojku.

Pixie je trenutno igrala odbojku za odabir u školski tim. Posle mnogo Rileynog smaranja devojka je odlučila da proba i upadne u tim. Samo što ona nije bila svesna da ju je profesor već prijavio kao deo tima. 

"Jebote da li je ona to napravila rupu u parketu?" Neko je šapnuo.

"Čula sam da je htela Belli da slomi nos. Kažu da se jedva pomerila u poslednji čas da joj smeč ne završi na licu." Još neko je dodao.

Pixie je uzdahnula i prevrnula je očima. Profesor je u tom momentu ušao sa muškim delom ekipe. Na njeno iznenađenje Logan je bio među njima. Niska devojka je okrenula glavu i otišla na svoje mesto. Bila je sama na jednoj klupi dok su ostale devojke sve skakale oko starijih vršnjaka iz njihove škole.

"U redu momci danas imam jedan pravi izazov za vas." Profesor im se obratio. "Pixie će mi pomoći u ovom izazovu."

Pixie je zamalo vrat slomila koliko brzo se trgla prema njima. Oči su joj bile velike kao tanjiri i veoma teškim i zbunjenim koracima je otišla do profesora. 

"Momci stanite jedan iza drugog i pripremite se da odbranite smeč." Profesor je počeo da iznosi svoj plan. "Pixie će da smečira dok će kapiten mešane ekipe, Chris da ispomaže Pixie tako što će joj dizati loptu."

Chris, visok riđi dečko je stao pred Pixie sa jednom loptom. Imao je svetlo zelene oči i veliki osmeh na licu. Par puta je imao prilike da sretne Pixie u bibilioteci videvši da je on imao zadatak bibliotekara u drugoj smeni. Zajedno sa Pixie. Ponekad su i razmenjivali par reči, ali bilo je očigledno da nemaju ništa zajedničko. 

"Oh i još jedna stvar. Osoba koja ne uspe ili bude povređena od strane Pixie automatski ne ulazi u tim." Profesor je klimnuo glavom Chrisu i Pixie, koji su se postavili na svoja mesta.

Zvuk pištaljke dao je signal Chrisu da u dva udarca podigne loptu na odgovarajuću visinu da bi Pixie lagano skočila i smečirala loptu prvom dečku u lice. I tako su ona i Chris izigravali sudije za odabir igrača.

* * *

"Ne mogu da verujem." Riley je izjavila. "Zašto si im to dopustila idiote jedan?!"

"Ko je kome dopustio šta?" Silvain je izašao iz studia i zastao.

Ugledao je RIley i Pixie, sa Loganom. Sad bio bi on ljubomoran na Logana jer je Pixie bila u njegovom naručju, ali trenutno je veći problem bio na vidiku.

Pixie je izvrnula nožni članak, jer su je neke devojke polagano pogurale niz stepenice. Devojka je bila uplakana ne zbog bola već razočarenja članova 'Apocalypse' videvši da im je sutra prva runda u bitci bendova a Pixie im je bila poslednja nada za bubnjara.

"Molim te mi reci da nije slomljeno." Silvain je bio na rubu suza.

"Nije slomila ništa, samo isčešila članak jer su je kurve gurnule niz stepenište!" RIley je bila crvena u licu skoro kao kosa. "Samo da ih se dočepam slomiću im kičmene stubove i rasprostiraću im pršljenove po gradu ko seme pšenice!"

Silvain i Logan su razbečili oči i progutali knedle. Jadni oni nemaju pojma koliko su ustvari Riley i Pixie slične. 

Axel je izašao iz stana i sišao niz stepenice koje vode ka studiu. Primetio je njih četvoro u hodniku i kad je video Pixie mrak mu je pao na oči. Jednim pokretom je stigao pred njih, uzeo Pixie u svoje ruke i otišao nazad odakle je i došao. Zalupio je vratima, ostavljajući tri veoma zapanjena lica u hodniku.

"Žao mi je." Pixie je postavila ruke na oči dok su joj se krokodilske suze slivale niz obraze.

"Nisi ti kriva." Rekao je Axel, lagano pregledajući Pixien članak. 

"Molim te mi reci da mogu da sviram." Pixie je rekla kroz šapat.

"Možeš, ali boleće te noga jako i moguće je da nećeš moći da šetaš posle svirke." Axel je rekao.

Momak je ustao i otišao do frižidera po led. Vratio se sa kesom punom kockica leda i postavio je na Pixien levi članak. Devojka je bledo gledala ispred sebe sa suzama u očima. Nije ni primetila kada su ostali ušli u stan. Niti da su Silvain i Logan seli pored nje. Jedino se trgla kada je osetila nečiju ruku na svojoj. Pogled joj je skrenuo ka desno i primetila je Loganovu ruku na svojoj. Nesvesno je okrenula ruku, upetljujući svoje prste s njegovim. 

Logan je imao osmeh od uveta do uveta, dok je Pixie i dalje gledala pred sobom ne obraćajući pažnju na ljude oko sebe. Silvain je stego svoju vilicu i progutao veliku knedlu. Bilo je očigledno da Pixie polako počinje da uzvraća Loganova osećanja, iako je bilo shvatljivo da Pixie još nije shvatila.

* * *

"Napokon je zaspala." Fritz je izjavio, lagano zatvarajući vrata Axelove sobe. "Ko bi reko da mala voli horore do te tačke da ih joj prepričavaš kao uspavanku?"

"Čudno je to dete ali zato je i zanimljivo." Victor se osmehnuo.

"Šta ćemo sa svirkom sutra?" Fritz je zauzeo mesto u fotelji.

"Znajući Pixie, ona će sigurno svirati makar joj noga otpala. Zato ćemo morati da je pokrivamo ako slučajno promaši beat." Axel je uzdahnuo. "Mogla bi ona jednom i da prestane da glumi jaku devojku i isplače se ko normalan čovek."

"Jesi ti nekad video Pixie kako plače?" Riley je upitala. "Jer ja nju u poslednjih dve godina nisam videla kako plače."

"Ni kad je napiješ...?" Axel je znao za tu priču.

"Onda je pustila po koju suzu za onog debila Gilberta." Riley je kolutala očima.

"E pa da vidiš, kada su raskinuli mala je plakala. Ali nije ispred mene suzu pustila, već s mojom majkom je u pola noći razgovarala, misleći da sam ja već zaspao. Prvi put u životu mi je nešto steglo srce toliko." Axel je pogledao kroz prozor.

Svi su gledali u Axela i uzdahnuli su. Logan je otišao pre par sati nazad u dom da ga ponovo ne zaključaju napolju vaspitači. Silvain je bio u depresivnom stanju zbog svega što se izdešavalo između Pixie i Logana. Fritz i Victor su pokušavali da oraspolože celu ekipu ali je to završilo sa nekom mračnom aurom koja je dopirala od Riley. 

Blago rečeno svi su bili sjebani a sutra im je svirka.

Pixie je ležala u Axelovom krevetu i gledala plafon. Fritz nije uspeo da je uspava ali da ga ne gnjavi više, Pixie je odglumila da je u dubokom snu. Malo je reći da se osećala krivo. Zašto su baš nju morali gurnuti niz stepenice? Šta je ona njima ikada uradila? 

Pitanja su se samo skupljala a Pixie je bila sve više zadubljena u svoje misli.

Jedna misao je odstojala od svih. Zašto se osećala savršeno u Loganovom prisustvu danas? Dok ju je nosio u naruučju, srce joj je zamalo napustilo telo koliko je brzo lupalo. Još i kada ju je uhvatio za ruku misli su joj se smirile i devojka je mogla da se usredsredi na glasove oko sebe koje su proizvodili Axel i Riley. 

Kakva su ovo osećanja i ponašanje kada je Logan u blizini?

* * *

Evo i ja nešto tu da postavim. Izvinjavam se na kašnjenju, postoje dani kada nemam ni jednu jedinu trunku inspriacije i to mi se izgleda desilo preko nedelje. GImnazija ubija ljude u mozak deco, nemojte je upisivati ako ste pametni.

Sigurna sam da ste svi već obavešteni o Balkan Wattpad Writing Awards, ako niste posetite profil pod istim nazivom i pročitajte pravila ;)

Budite sigurni da se i ja prijavljujem sa pričom 'Ljubav na prvi zalogaj' i jedva čekam da počne da mogu da glasam i pronalazim nove priče koje su mi promakle :P

Imajte brutalan dan, i ne zaboravite vote and comment! ^^

xoxo Kawaii Witch ♥♥♥


ApocalypseWhere stories live. Discover now