Pixie i Riley su se u sedam ujutru, vukli kući sa stvarima i pazili da ih nešto ne zgazi.
Subota je, dan za odmor, što znači da će Pixie prespavati pola dana. Ali nažalost danas nije jedna takva subota. Danas se mora vratiti kod Axela jer joj je majka prilično besna.
"Spavaš kod Axela cele nedelje?" David, Pixien otac ju je upitao kada je ušla u stan.
"Selim se kod njega." Odgovorila je.
"Javi kad planiraš doći kući." Pixie je klimnula glavom i popakovala stvari. "Usput. Pozdravi Freyu i Axela."
"Hoću." Pixie je izletela iz stana i sišla pred zgradu.
Naletela je na jednog lika i ponovo pala. Lik ju je uhvatio i podigao. Oči su im se susrele i Pixie se nasmešila.
"Ovo postaje kao neka kliše priča." Pixie se obratila Loganu.
"Znam pandice. Stvarno moramo prestat ovako da se susrećemo." Logan je bio na sedmom nebu. "Gde si krenula?"
"Kod Axela. Ti?" Pitala ga je.
"Isto." Logan je primetio Pixienu torbu i izvio je jednu obrvu. "Treba ti pomoć?"
"Ne. Hvala na pitanju." Nasmešila se devojka. "Ideš?"
Logan se nasmejao i krenuo za Pixie. Njegov kačket je bio zakačen za njegove farmerice umesto da je bio postavljen na njegovu glavu. Pixie je pocrvenela kada je Logan ipak uzeo njenu torbu i zajedno su nastavili ka Axelovoj kući.
* * *
"Sedeo sam kući pijan i slušao Panteru
Kad je videh preko puta na njenom soliteru
Obasjana mesečinom, prostirala je gaće
Pa mi pade na pamet da možda meni daće"Pixie je stajala na pragu zajedno sa Loganom. Ispred njih Silvain i Victor su imali prilično zanimljivu scenu. Oboje su bili samo u boksericama, Victor je imao svoju gitaru u ruci i svirao je dok je Silvain pevao.
"Axele!" Pixie je domahivala svom drugu.
Axel je bio prilično zatečen na mestu. Nekako je uspeo doći do Pixie ali je mladoj devojci bilo jasno da su ovo dvoje pijani.
"Šta se desilo ovde?" Logan je bio na rubu suza.
"Popili su jednu čašu Jack-a više nego što je preporučeno." Axel je rekao. "Fritz je u kupatilu, telefonira."
"Telefonira?" Logan je bio malo zbunjen.
"Šifra koja ti u prevodu znači da povraća." Pixie mu je odgovorila.
I onda se Steva preda, pa mi savet dade
„Obuci se u crno, rode, jerbo to svi rade,
Povrh crne garderobe ti stavi šminku"
Šta sve čovek mora proći da bi jeb'o klinku!Silvain se naglo okrenuo i uvideo je njih troje kako stoje zapanjeni. Pixie je bila prva koja je izvukla telefon i uslikala ih. Silvain i Victor nisu primetili i nastavili su sa svojim koncertom. Pixie se samo nasmešila i uzela svoju torbu od Logana. Otišla je do Axelove sobe i ubacila stvari i taman kada je zatvorila vrata, neko ju je obgrlio oko struka.
Sve se dobro svršilo, upec'o sam Cica-macu
Sad se šetam našminkan i glumim gothik facu
Steva samo dobaci mi: "E ljubi te čiča!"
Eto to vam je moja gothičarska pričaSilvain je podigao Pixie i zavrteo u širokom krugu. Par puta se vrteo i Pixie je već bila na rubu povraćanja.
"Silvain, uspori malo Pixie će da..." Axel je započeo ali Pixie ga je preduhitrila. Brzo joj je dodao neku vrstu bokala i Pixie je ipovratila svu hranu od sinoć. "Pa, mojoj majci će biti zanimljiva večer."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Apocalypse
Ficção Adolescente'Apocalypse' je jedan od mnogih lokalnih bendova koji se sprema za godišnju bitku bendova. Naravno sve bi bilo super da ih bubnjar ne napušta zbog 'boljeg' benda. Ali bez brige basista ima rešenje. Upoznajte Pixie Masters. Veoma stidljivu metaliku k...