I'll probably break into his house

412 42 8
                                    

"Želim pirs." Izjavila je Pixie dok se penjala uz stepenice sa Riley. "Želim pirs na usni..."

"Želim sto evra ali nema keru mesa." Riley je rekla i ušla u učionicu. 

Njih dve su sele na svoje mesto i zbog nekog razloga celo njihovo odeljenje je gledalo u njih. Pixie je bila sigurna da je dobro sakrila svoje šljive koje joj je Silvain juče napravio i njeno odeljenje je blago rečeno dupe bolelo za njen bend i mogućoj dominaciji sveta. 

Zato je pitanje postavljeno, zašto svi gledaju u njih dve?

"Imam krvi na sebi ili šta?" Riley joj je došapnula.

"Ne... Ali ne shvatam čemu tolika zainteresovanost za nas odjednom..." Pixie je šapnula nazad, povlačeći kapuljaču još na glavu.

Profesor muzičkog im je ušao u učionicu i pogledao u Pixie. Nasmešio se i dao joj svoj blagoslov za sutra uveče da pobedi na takmičenju. Sutra je noć veštica, ujedno i poslednji dan takmičenja. Set listu 'Apocalypse' još nije imao, ali nisu se mnogo brinuli o tome. Bolje prvo da 'Castle' preda svoju pa da ih ne izjebu kao prošli put.

Čas je prošao lagodno i bez incidenata, kao i sledeći. Ali odmor je bio druga priča.

Naime Pixie je izašla iz škole sa Riley do prodavnice dole niz ulicu, samo da bi se susrela sa svojim bivšima, Loganom i ostatkom njenog benda kako se ubijaju pogledima u malopre spomenutoj prodavnici. 

"Divno, u školi svi pilje u tebe a sada svi ćute i gledaju te kao tele u šarena vrata..." Riley je promrljala i progurala se između Gilberta i Owena. 

Pixie je otišla da se pozdravi sa svima normalnima i Silvain ju je poljubio pred svima. Pixie je pomalo pocrvenela i sakrila lice u kapuljaču. Silvain se nasmešio kada je video svoju oznaku ne samo na njenom vratu, već skroz dole na kostima. 

Ušla je za Riley i njih dve su počele da raspravljaju koja čokolada je bolja. 

"Hoo, mala kurvica je uspela i tebe da zaveže oko malog prsta." Owen se nasmešio.

"Vidim da još uvek nisi naučio da držiš usta zatvorena." Axel se podrugljivo nasmejao. "Iako te je ta ista mala kurvica pesnicom spičila u vilicu tako da ti JOŠ uvek nisu skinuli zavoj." 

"A šta je s tobom? Koliko se sećam i ti si joj priznao svoju ne umirujuću ljubav prošle godine tako da te je odmah odbila." Gilbert se smejao ko manijak.

Silvain je podigao obrve i zbunjeno pogledao u Axela. O čemu ovaj priča sada?

"Opa, Silvain ne zna." Gilbert je zazviždIo.

"Začepi Gilberte ako ne želiš da te usmrtim ciglom." Axel je rekao kroz stisute zube.

"Ah, ne ne Pain. Mislim da je vreme i da Silvain sazna."

"Saznam šta?" Silvain je prekrstio ruke preko grudi.

Pixie i Riley su se još uvek raspravljale u prodavnici, i nekim čudom Logan se pridružio toj celoj raspravi. Victor i Fritz su stAjali ispred gledajući između trojice momaka. 

"Pa dragi moj Silvain, tvoj drug Axel ovde je prošle godine priznao Pixie da je zaljubljen u nju i proveli su jednu intimnu noć zajedno. Blago rečeno kresnuli su se i sad su najbolji prijatelji do kraja života."

* * *

"Gde je Silvain i ostatak?" Pixie je pitala Fritza.

"Otišao je kući... Pixie smem li te nešto pitati? Intimno je ali ne mogu da ne pitam..." Fritz je rekao.

Riley ju je već napustila a Logan je bio odvučen od strane Victora kada mu je bila potrebna pomoć oko neke tuče, prepirke... Bog će samo znati. A Axel i Silvain nisu bili nigde u vidokrugu.

"Naravno." Odgovorila je Pixie i ponudila ga čokoladom, koju je odbio.

"Da li si spavala sa Axelom, u smislu da ste imali sex?" 

Pixie je ispala čokoladica iz usta i pogledala je Fritza sa očima većim nego točkovi džipa. 

"Ne! Isuse, pa ja sam još nevina u tom pogledu...." Pixie je bila zaprepašćena.

"Sranje... Gilbert je rekao Silvainu da si spavala s Axelom i pokačili su se svi ovde..." 

Pixie je udahnula par puta i čulo se zvono iz škole. Rekla je Fritzu da je sačeka i otrčala je do prozora svoje učionice. Poslala je poruku Riley da joj spakuje stvari i baci torbu kroz prozor. Nakon tri minute tačno, crna torba je letela dole sa drugog sprata Gimnazije. Bez mnogo napora uhvatila je svoj ranac i potrčala ka Fritzu.

"Vodi me kod Silvaina. Al' odmah." Pixie je izjavila i pogledala Fritza.

"Trebaće nam kola..." Fritz je rekao i ako je moguće, pobledeo još više.

Pixie nije imala vremena da čeka i devojka je počela da se šunja po parkingu. 

"Ne, nećeš ovo radit." Fritz ju je uhvatio ispod miške i povukao za sobom. "Nećeš se uvalit s cajkanima."

"A šta ti predlažeš? Nemam para za autobus, niti za taxi..." Pixie je bila na rubu suza.

"Smiri se dete. Imam rešenje. Samo diši." 

* * *

"Axele!" Pixie je uletela u Axelov stan kao muva bez glave.

Freya se uplašila ali joj je naglo laknulo kada je videla nsiku devojku sa belom kosom kako utrčava u njihov dnevni boravak i lupa na vrata Axelove sobe.

"Axele otvori vrata! Nisam ljuta na tebe samo hoću da razgovaramo..." Pixie je zvučala očajno.

Vrata su se otvorila i devojka zamalo da nije poljubila pod. Axel ju je uhvatio i pomogao da ustane. Oboje su seli na njegov krevet i kao i obično gledali u jednu tačku na zidu.

"Šta se desilo dok sam ja bila u prodavnici?" Upitala ga je.

"Gilbert je rekao da smo mi spavali zajedno i Silvain se uzjebo. Udario je šakom lika u nos, mene je ošinuo pogledom i jednostavno otišao. Verujem da ti se nije javio ni jednom na pozive..."

Pixie je zatvorila oči i udahnula. Bila je uzjebana na samu sebe jer nije bila iskrena sa Silvainom. A sada, nema teorije da će je lik pogledati. 

"Šta planiraš?" Axel ju je upitao.

"Fritz je rekao da ga sačekam ovde dok se ne pojavi pa me vodi kod Silvaina. Ako me ne pusti u kuću, najverovatnije ću mu provaliti kroz prozor ili nešto slično." Pixie se nasmešila.

Axel je klimnuo glavom i ustao. Sutra im je svirka, danas moraju ovo rešiti jer su im šanse sad jednake minus jedan. 

"Fritz i ja ćemo te odbaciti, ali moram te upozorit. Njegova porodica je gora nego tvoja."

"U kom smislu?"

"Niko ne komunicira ni sa kim."



ApocalypseWhere stories live. Discover now