Next round

519 47 7
                                    

"Treba mi pomoć da siđem niz stepenice." Pixie je pogledala gore u Axela.

"Pixie dođi." Logan joj se obratio i ispružio ruke ka njoj.

Pixie je bila previše umorna i samo se nagnula ka Loganu koji ju je s lakoćom uhvatio i nosio u naručju. Cara je bila poamalo zbunjena ali nije ništa spominjala i nastavila je da ispomaže ekipi iza scene. 

"To je bilo previše brutališ Pixie!" Max je poskakao od sreće.

"Kako noga?" Riley ju je upitala. 

Pixie je slegla ramenima i zagrlila Logana oko vrata. Silvain je stiskao svoje šake dok su ga Fritz i Victor gledali sa sažaljenjem. Dannie je išla naokolo sa telefonom, slikajući svakog 'Apokalypse' člana ponaosob. Onda joj je na pamet pala jedna ideja. Koju nije mogla da ne ostvari. Natreala je sve njih da stanu jedno pored drugog, sa Pixie i Fritzom ispred. Svi su imali svoje cenjene instrumente u rukama, sem Silvaina. Naravno Pixie je imala svoje udaraljke. Dannie ih je naterala da zauzmu po koju pozu u njihovoj novoj ulozi, moglo bi se reć. Pixie i Axel su imali one ne zainteresovane poglede, dok je Victor imao najveći osmeh na svetu. Silvain je imao blagi smešak i prekrštene ruke, a Fritz je izgledao kao pomahnitali psihopata spreman da napadne i ubije čoveka u bilo kom trenutku. Dannie je slikala i ko svaka normalna osoba, poslala svom drugu fotografu. Naravno bez znanja prisutnih lica.

"Wow! Ovo je bila energična i jednostavno.... drugačija pesma nego prethodne!" Voditelj je bio u euforičnom stanju. "Sada bih zamolio naše drage sudije da dođu gore na scenu i objave rezultate bendova koji idu u polu finale!"

24 benda koji su se takmičila su se okupili iza scene i nervozno su tapkali nogama. Polu finale su bile mnogo lakše nego kvalifikacije. Od 24 prijavljenih bendova, samo 12 napreduje i bore se u dve grupe. Šest bednova se međusobno bori za prolazak uz pomoć glasova publike i sudija. Sve dok iz svake grupe ne ostane po jedan bend i u finalu se nađu dva. Sada je bilo vreme da se proglase polu finaliste.

"Ako će naša omiljena reporterka 'Serbia Undead'-a da pristupi i prozove sve bendove koji su prošli dalje, bili bismo veoma zahvalni." 

Jedna žena, koja je ličila na pravog vampira (bez šale) je radosno stala pored voditelja i uzela mikrofon od njega. Pročistila je grlo i počela da proziva bendove za prvu grupu. Silvainu se smrklo pred očima kada je prizvala njegove krvne neprijatelje 'Catsle' grupu.

"Šta je bilo luzeri?" Owen se okrenuo ka članovima apokalipse. "Niste prošli? Hoće mala beba da plače?"

Owen je odmah zaćutao kada su se pet pari krv crvenih očiju susreli s njim. Momak se sasekao na licu mesta Axelovom koraku prema njemu, da bi momak zaklonio Pixie koja je bila spremna da mu slomi kičmu.

"Prozivaju bendove za drugu grupu." Axel je rekao, ne obraćajući pažnju na Owena.

Pixie je uhvatila Axela za ruku jer su je nervi izjedali. Možda jeste izgledala kao potencijalni ubica, ali stvarno joj nije bilo svejedno kada je promašila beat i bila je sigurna da su i sudije primetile.

"Zatim imamo 'King Arthur', 'Pinokio protiv Gmaza'..." Žena je nabrojavala četvrti i peti bend. Još samo jedan. "I na kraju, poslednji bend u drugoj grupi je... jedan od naših favorita usput..."

"Hoće li više reći ko su?" Riley je vukla sopstvenu kosu kao manijak.

"Apocalypse!

Svi iza scene su izbečili oči. Naročito Owen, čija vilica je dotakla pod. Članovi apokalipse su nemo gledali u pozornicu, dok Silvain nije nabacio smešak i za njim i ostali. Okrenuli su se ka Owenu i njegovoj ekipi sa istim izrazima lica.

ApocalypseWhere stories live. Discover now