World Domination

687 52 27
                                    

Tri godine kasnije

"Isuse, ne mogu da verujem da smo ovde..." Riley je izjavila i trepnula je par puta.

"Ko da sam se juče pridružila ovom bendu i slomila Owenu vilicu." Pixie je dodala.

Prošlo je tri godine od pobede 'Apocalypse' na bitci bendova. Svi su završili srednju školu i upisali se na fakultet. Axel je završio svoje studije za medicinskog tehničara, dok je Fritz upisao višu za doktora. Victor je odlučio da se bavi dalje muzikom pa se upisao na učiteljsku za profesora muzičkog. Silvain je upisao ekonomiju dok je Pixie upisala psihologiju. Riley je odlučila ići za policajca, tako da je ona upisala policijsku akademiju. Ali trenutno njih šestoro su stajali u sredini velike arene u Budimpešti sa ostatkom svoje ekipe.

"Dobri su to bili dani." Victor je uzdahnuo.

Mnogo se toga promenilo u 'Apocalypse'. Victor i Cara su već dve godine vereni, dok je Fritz saznao da je postao san svakog muškarca pored Pixie. Fritz je istetovirao grudi sa logom svog omiljenog benda; 'Apocalypse'. Axel je postao pomalo otvoreniji sa svojim prijateljima u bendu i na vidiku je i bila jedna lepa devojka za njega. Silvain i Pixie su otvoreno rekli svojim fanovima da se već tri cele godine zabavljaju i devojka je ponovo ofarbala pola kose u crno. 

"Fale mi ti dani... Sada smo svi previše zaokupirani faksom." Pixie je uzdahnula.

Velika mišićava istetovirana ruka ju je obgrlila i meke usne su joj poljubile obraz.

"Zašto da ti fale ti dani kada mi živimo zajedno?" Silvain ju je upitao, njegove plave oči mnogo izraženije nego ikada.

"Silvain znaš da te volim, ali se ti i ja skoro uvek mimoiđemo kod kuće..." Pixie mu se nasmejala.

"Pa sledećih šest meseci se nećemo mimoilazit." Silvain ju je sada skroz obgrlio. "Ipak turneja je svetska, mi smo svi zajedno... Žurke svaki noć i predavanje ispita u vidu maila profama je nešto neopisivo dobro."

Svi su se počeli smejati. 

"Ljudi, koncert počinje za dva sata! Mislim da je vreme da se spremite!" Dannie je doviknula.

Dannie i Max su zajedno sa ekipom, koju je Max angažovao za prvi veći nastup 'Apocalypse' bili tehnička podrška na ovom putovanju. Silvain je uhvatio nisku devojku za ruku i pošao ka backstage-u. Ostali su krenuli za njima sa osmesima na licima. 

Bili su uzbuđeni za početak prvog koncerta njihove prve turneje.

* * *

Pixie je stajala iza bine, provirujući kroz tamne zavese. Progutala je knedlu dok je gledala sve te ljude ispred bine. Srce joj je kucalo 100 na sat, dok su joj se ruke tresle ko žele.

"Pandice dobro si?" Conquest joj je postavio ruku na rame.

"Ne." Pixie je prozborila u najtišem glasu mogućem za ljudsku populaciju.

"Nemoj se brinuti pandice. Svi smo tu za tebe." Conquest joj se nasmešio.

Pixie se smirila malo ali ipak, ta nervoza je još uvek bila tu. Devojka se bojala svih tih očiju na njoj a još više reakcije na njenu tehniku. U daljini se čuo tih a-cord koji je dopirao od Wara. Pixie je na nesigurnim nogama odšetala do njega i sela na jednu od kutija u blizini.

"Šta je bilo?" Upitao ju je, njegove oči još uvek na gitari.

"Mislim da ću doživet napad panike..."

"Mogu ti prodat organe ako umreš?"

"Samo ako pola svoje zarade daš u dobrotvorne svrhe."

Počeli su se smejati i Conquest im se pridružio, zajedno sa Deathom i Famineom. Svi su se postavili u krug i međusobno pogledali.

"U redu ljudi. Nije prvi put da stajemo na binu." Conquest je počeo svoju uobičajnu mantru. "Mi smo jahači apokalispe koji će promeniti svet."

Svi su postavili po jednu ruku u sredinu kruga za bend scream.

"Svi za jednog, jedan za sve! Mi smo jahači APOKALIPSE!"

Svi su istrčali na binu sa osmesima na licu. Max, Dannie, Riley i Cara su stajali iza bine sa širokim očima.

Jahači apokalipse su stvarno uspeli da pokrenu sopstvenu svetsku dominaciju.

The end

* * *

Kraj. Jeste kraj... Inače je prethodni deo trebao biti kraj ali ne znam, ovo je ispalo kraj... 

Zahvaljujem se svima koji su čitali moj imbecilski pokušaj teen fiction-a. Sada shvatam da mi fantastika mnogo bolje pristaje jer mi ipak fali magija u svemu ovome. :)

Danas ću samo da objavim prvi deo Beautiful Fog sage i nadam se da će vam se svideti.

Hvala svima onima koji su ostali da čitaju ovu priču do kraja i za sve komentare koje sam dobila na njoj!^^

xoxo Kawaii Witch


ApocalypseTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang