Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar. Küçük bir duyuru yapmak için buradayız. Hesabıma erişemeyen arkadaşlar ve yeni bölümü görmeyen kişiler var biliyorum hemen bir açıklık getireyim.
Hesabımı iki gün önce kapatmıştım ailevi sebeplerden dolayı. Bir nevi mecbur kaldım ve kapattım. Aslında takipçilerime mesaj gönderdim ama kimse görmemiş ve instgramda bana ulaşan arkadaşlardan aldım bu haberi.
Evet, hesabımı tekrardan kapatacağım ve bölümler çok uzun bir süre gelmeyecek çok üzgünüm yapacağım hiçbir şey yok cidden. Burda çok vakit harcıyorum ve bu üniversite sınavına üçüncü girişim. Dikkatim çok dağılıyor ve ailemin de rızası yok ve ben onların rızası olmadan değil bu işe kalkışmak adım bile atmak istemiyorum. Benim için bu hayatta ailemden önemli başka hiçbir şey yok.
Sadede gelecek olursak 'denizinizz' adlı kullanıcı yani sueda hikayelerime facebook grubu açmak istedi ve onun hikayesi ile beraber bir grup açıldı lakin bu hesabı o yönetecek ben değil. Hikaye ile ilgili tüyolar, resimler, ileri bölümlerden kesitler ve hatta finalden kısımlar gelecek. En azından benim okuyucularım da gruba dahil olsunlar birbirimizi kaybetmeyelim. Sadece ara verdik hikayeleri bitirmedik. Ve bu duyuru bayramın son gününe kadar burda olacak sonra ben hesabımı tekrardan kapatacağım.
Yukarıdaki multimediayada facebook grubunun adı ve instgram hesaplarımız yazıyor ama ben yine de yazayım.
Bana direk olarak ulaşmak isteyenler olursa instgramda buraya mesaj atsınlar her daim cevaplarım: sevalbudak23
Grubun yöneticisi instgram hesabı: sueda.babacan1
Facebook Grubu ise: Wattpad Kitapları-Diyar&Çınarın Gölgesinde&Zor Aşk Yoktur
Sizleri böyle bıraktığım için gerçekten çok üzgünüm ama elimden hiçbir şey gelmiyor. Sizleri gerçekten çok seviyorum umarım bana darılmazsınız.
Iyi Geceler ve Hayırlı Bayramlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİ GERİ VER
General FictionKalbim mühürlenmiş bir kapıydı. Gelen her anahtarı tek bir darbeyle dışarı atarken ona yenilecek kadar dirayetsiz olmayacaktım. Onun da anahtarını kıracaktım elbet sert bir dokunuşla. Açılması zordu; açılması imkansızdı mühürlerimin. Ta ki sen haya...