3. "Just like me."

3K 305 4
                                    

Message from Calum Hood:

Díky za pěkné oslovení hvězdičky, ale pochop jen, že ti chci pomoct.

Odeslal jsem jí v neděli večer. Zrovna jsem psal novou písničku, nudil jsem se a pil jsem.

Přemýšlel jsem.

Nad ní, nad tím jak jí pomoct.

Message from Sweetie Allison:

Co si tímhle chceš dokázat? Zvýšit si ego?

Cože, četl jsem dobře? Zvýšit si Ego? Holčičko nemůžeš zvýšit něco co je vyšší než Chalífova věž v Dubaji.

Chvíli jsem přemýšlel a potom jí odepsal, i když jsem věděl, že jsem z velké části lhal.

Message from Calum Hood:

Nechci si tím nic dokazovat, jen mě nech ti pomoct, nech mě to aspoň zkusit. Napiš mi, co tě trápí, a já ti pomůžu, jsem tu pro tebe.

Větou jsem tu pro tebe jsem si asi moc nepomohl, píšou mi tisíce fanynek. Kdybych neměl vypnuté upozornění, každou sekundou by mi pípal telefon tak třikrát.

Message from Sweetie Allison:

Nepotřebuji tvoji lítost, snahu a už vůbec ne pomoc. Jsou fanynky, které jsou na tom hůř než já, nemají rodiče, nebo je mají, ale oni je mlátí. Já jsem jen hodně slabá a dělám věci, co mě ničí.

Nedokážeš se zavděčit všem Cale, a už vůbec ne všem fanouškům. Pomůžeš mě, jo bude to od tebe pěkný, bude tě to hřát u srdce, až do konce života, díky hudbě, pomůžeš i několika dalším lidem.

Ale uvědom si, že někteří fanoušci, kvůli tobě trpí, jen proto, že jsou v tom až po uši. Stejně jako já.

Ta poslední věta mě zarazila a snad i otevřela oči. Stejně jako já. Měl bych se vzpamatovat, jsem její crush, ta holka ke mě vzhlíží a já jí ubližuji i pomáhám tím co dělám.

Message from Calum Hood:

Hele, mrzí mě to. Vím, že to nemůžeš ty, ale tvoje srdce, že si vybralo mě. Co já vím, třeba si po čase moje srdce vybere tebe.


Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat