26. "Friends."

1.5K 191 0
                                    

,,Fajn, tak se pojď bavit o tom, že si mě včera převlíkl." řekla.

,,A to jsem tě měl nechat v tom mokrým? Byla by si nemocná." řekl jsem vážně a dofénoval jí vlasy.

,,Jde mi o to, že si mě viděl nahou." řekla.

,,Nemohl jsem tě v tom nechat, i spodky si měla mokrý. Spíš teda vlhký." začal jsem se smát. Otočila se na mě a začala mě mlátit.

,,Blbče. Idiote. Debile. Prase jedno nadržený." řvala na mě, jednu nadávku za druhou.

,,Možná jsem nadrženej, ale děláš to ty, můžeš být jedině ráda." chytil jsem ji za bradu a nutil ji, ať se mi podívá do očí.

,,Co když ráda nejsem? Nechodíme spolu. Jsme ehm..." nedořekla to, protože jsem to dokončil za ni.

,,Kamarádi." řekl jsem sklesle a odešel z koupelny.

,,Jestli se budeš urážet, kvůli každé blbosti, můžeš jet domů." řekla vážně.

,,Ale já tě miluju, chápeš to? A chci být jen s tebou." postupně jsem zvyšoval hlas.

,,A myslíš si, že já tebe ne?" vyjekla, chtěl jsem se usmát, ale držel jsem to.

,,Já jen nechci, aby si trpěl stejně, jako jsem celou tu dobu trpěla já. Nechci tě vídat jen jednou za půl roku, nebo dokonce za rok. Já vím, že jsem sobecká, ale já chci být pořád s tebou." na konci už jen šeptala.

Po jejím líci sjelo několik slz. Nic jsem neříkal, jen jsem přišel k ní a obmotal jsem jí ruce okolo pasu, bradu jsem jí opřel o temeno hlavy a hladil ji po zádech.

,,Miluju tě. Víc než sám sebe." šeptl jsem věnoval jí polibek do vlasů.

,,Bolesti neutečeš All, nemůžeš se před ní ani ukrýt. Bude to ten nejlepší a nejbolestivější vztah, co jsem kdy měl. A až se po dlouhé době budeme vídat, tak ty chvilky s tebou budou jedinečně."


Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat