34."You smoked?!"

1.4K 181 6
                                    

5th DAY

Když usnula odnesl jsem ji do postele, oblékl jsem se a šel jsem se projít, nemohl jsem spát. Nemohl jsem se pořád smířit s faktem, že za pár dní bude tohle všechno pryč. Bude mě čekat několik rozhovorů, vystoupení, setkání s fans.

Taky je tu ta možnost, že zůstanu s ní a na nějakou pojebanou kariéru se vyseru.

,,Myslel jsem si, že ještě budeš spát, když se vrátím." poškrábal jsem se na zátylku, když jsem přišel do obýváku a viděl ji sedět na sedačce.

,,Kde si byl?" zeptala se a pořád koukala na televizi.

,,Kouřila si?!" zeptal jsem se mírně naštvaně, ignorujíc její otázku.

,,Ptala jsem se první, kde si byl?!" zvedla trošku hlas a koukla na mě.

,,Byl jsem se projít a přemýšlel jsem." nevině jsem se usmál a sedl vedle ní. Můj pohled skákal mezi jí a popelníkem plným cigaret. ,,Proč to zase děláš?" vydechl jsem.

,,Protože jsem se o tebe bála chápeš?!" vyjekla a rozhodila rukama. ,,Ono je totiž úplně normální, když vstanu o půl páté a zjistím, že můj kluk není v dome!" pokračovala já na ni vyjeveně hleděl. ,,CO?!" vyštěkla.

,,Ty si mě nazvala tvým klukem?" uculil jsem se.

,,No a? Chodíme spolu ne?" nazdvihla obočí. ,,A teď mi řekni, kde si byl." řekla zdrceně.

Vydechl jsem a chytil ji za ruku. ,,Byl jsem se projít, chodil jsem po Oxfordu a přemýšlel." řekl jsem a koukal jí do očí. ,,Když si usnula na sedačce, prostě jsem měl moc myšlenek v hlavě, tak jsem tě odnesl do postele a šel ven." dodal jsem.

,,Nad čím si přemýšlel?" zeptala se.

,,Jestli je pro mě přednější kariéra, nebo ty."


Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat