37. "I hate u."

1.5K 172 0
                                    

Slezl jsem z ní a šel jsem k oknu. ,,Stmívá se." poznamenal jsem. Přišla ke mě a obmotala mi ruce okolo pasu. ,,Víš co to znamená?" zeptal jsem se a otočil se na ni.

,,Mmm?" nechápavě nazdvihla obočí.

,,Tohle." uculil jsem se a přehodil si ji přes rameno. Otevřel jsem prosklené posuvné dveře a vešel na zahradu. Mlátila mě, kopala mě, ale já se nedal.

,,Jestli mě hodíš do bazénu budeš bez ptáka!" vyjekla. Přehodil jsem si ji do náruče a hodil ji do ledové vody. Hned co se vynořila, tak po mě cákla vodu. Doplavala ke kraji a koukala na mě.

,,Pomůžeš mi?" zeptala se a natáhla ke mě ruku. Chytl jsem se jí, ale jakmile jsem to udělal, zatáhla mě do vodu a než jsem se vynořil tak stála venku.

,,Tohle si vypiješ." zavrčel jsem a hodil s hlavou, protože moje mokré vlasy, mi padaly do obličeje. Vylezl jsem ven a ona začala utíkat okolo bazénu. ,,Mě neutečeš!" vyjekl jsem a žduchl do jí, přičemž spadla do bazénu.

,,SI IDIOT?! MOHLA JSEM SE PRAŠTIT DO HLAVY!" začala mě řvát jen co se vynořila z vody.

,,Nedramatizuj to tak." našpulil jsem rty a skočil za ní. Doplaval jsem k ní a přitáhl si jí za pas, obmotala okolo mě nohy a čelo si opřela o to mé.

,,Nenávidím tě." šeptla a koukala mi do očí.

,,Miluješ mě." zakřenil jsem se.

,,Možná víc, než bych měla." lehce zvedla koutky.

,,To bych mohl říct taky." lehce jsem zvedl koutky.

,,Víš co je zlý?" koukla na mě a šlo vidět, že zadržuje slzy.

,,No?" pohladil jsem ji po tváři.

,,Zítra, touhle dobou už tohle nebude."


Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat