,,Ne neměl." zakřenila se a seskočila z linky.
,,Chtěla si mě." zasmál jsem se, jen protočila očima.
,,Nelži sám sobě." řekla a otevřela. Převzala pizzu, já to zaplatil a zavřel dveře.
,,Jdeme jíst." vyjekla a sedla v pokoji na zem. Vzala si herní konzoli, zapnula ji a sedla vedle mě. Po celou dobu jsem sledoval její zadek, je to pro mě něco jako magnet na oči.
,,Takže FIFA jo?" zasmál jsem se.
,,Pfff, rozdrtím tě." řekla už předem vítězně, ale mýlila se, vyhrál jsem. Vzala si naštvaně krabici s posledními třemi kousky pizzy a položila si ji na nohy.
,,Ani na to nesahej." řekla naštvaně, s plnou pusou pizzy, když jsem se natahoval po krabici.
,,Jujky, ty se zlobíš." zakřenil jsem se a jí začal cukat koutek. Položila krabici vedle sebe a skočila na mě. Seděla mi na břichu a mlátila mě do ramen, hrudi a k tomu mě lechtala.
Vzala polštář, který byl jen kousek od nás, přiložila mi ho na hlavu a odmítala pustit. Nedalo se moc dýchat.
,,All dusím se." zachraptěl jsem.
,,Shhhht, spinkej." šeptla. Chytil jsem její tenké ruky a oddělal si polštář z obličeje. Odhodil jsem ho a zhluboka se nadechoval.
,,Sakra, mohla si mě udusit!" vyjekl jsem.
,,Slez ze mě hned!" zařval jsem, až to s ní cuklo, slezla.
,,Ty, ty magore!" vstal jsem, ze země, a koukal na ni.
,,Oh, to jsem dlouho neslyšela. Naposledy před týdnem ve škole." zamumlala sklesle a odešla z pokoje.
Měl jsem chuť do něčeho praštit, zlobil sem se a to jsem skoro ani neměl důvod. Dal jsem si sprchu a po několika hodinách jsem vylezl, nechci vidět jejich účet za vodu.
Koukl jsem z okna, spala se psem na lavičce z poloviny mokrá. Vzal jsem ji do náruče a odnesl do pokoje. Nemohl jsem ji takhle nechat, proto jsem ji svlékl.
Měl jsem chutě, chtěl jsem ji ochutnat, chtěl jsem, aby se pode mnou kroutila rozkoší, chtěl jsem ji.
Nakonec jsem ji oblékl a lehl si vedle ní.
3rd DAY
Ráno jsem se vzbudil dřív než ona, oblékl jsem se, vzal jsem tužku a papír, na který jsem napsal vzkaz.
Šel jsem si s Distance zaběhat. Snídaně je v kuchyni a omlouvám se, za to že jsem po tobě včera křičel. Miluju tě, Calum.
PS. Nahá si dost pěkná, měl jsem chutě, ale asi by si mě zabila.
PPS. Dal jsem ti ty pěkný tanga, co si měla v šuplíku.
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanficMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story