21. "You scare me."

1.8K 201 6
                                    

,,Nemyslela jsem si, že jsi romantik." zakřenila se a sedla vedle mě. Misky položila před nás a kafe na stolek, který byl vedle ní, protože jsem ho odsunul.

,,Nejsem," usmál jsem se ,,ale občas mám světlou chvilku." dodal jsem hrdě. Přehodil jsem ruku přes její rameno a dal jsem jí lehký polibek do vlasů. Byla jako prkno, celá ztuhlá. 

,,Co je?" zeptal jsem se.

,,Nic nic, jen nejsem zvyklá na tohle." vydechla.

,,Tak si zvykej." uchechtl jsem se a přitáhl si jí blíž k tělu. Opřel jsem si ji o sebe a ona byla jako socha, skoro ani nedýchala. 

,,Uvolni se, vydechni a užívej si film." usmál jsem se.

Vydechla a konečně se uvolnila. 

,,Výborně." usmál jsem se a začal jsem se jí pohrabovat ve vlasech, motal jsem si je na vlasy, lehce jsem za ně tahal.

V průběhu filmu jsme uzobávali z popcornu, popíjeli colu a oba dva jsme usínali, než blikla elektrika a ozvala se obrovská rána. Cukl jsem sebou a All taky.

,,Tak asi jdeme spát." zamumlala a zvedla se, měl jsem výhled na její zadek. 

Chytla mě za ruku a poslepu došla, až k ní do pokoje. Uslyšel jsem nějaké zvuky a potom blikla baterka. 

,,Jestli se mi budeš smát za ty plakáty, zabiju tě." řekla vážně, zamračila se a posvítila si baterkou zespoda na obličej, jak se to dělá, když jste u táboráku a vyprávíte si hororové příběhy. Vypadala děsivě.

,,Nebudu se smát, ale už toho nech, děsíš mě." chytil jsem ji za ruku, ve které držela baterku a dal ji dál od jejího pěkného obličeje.

Lehla si na postel a já si lehl k ní.

,,Dobrou." řekl a objal ji okolo pasu.

,,A padej nahoru." ukázala na horní postel.

,,Ale já se bojím bouřky." řekl jsem a protáhl jsem spodní ret.

,,Je ti devatenáct." řekla.

,,Ale i tak se můžu bát." posmutněl jsem a pohladil ji po boku.

,,Ani Distance se nebojí." řekla vážně a sedla si. 

,,No tááák." protáhl jsem  'á' a stáhl si ji zase za sebou. 

,,Dobrou." řekl a stiskl ji v objetí.

,,Dobrou Poseroutko." 

Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat