,,Už si dopsala to porno?" zeptal jsem se. ,,O mě." dodal jsem a usmál se.
,,Za a) je to sexuální část, a za b) ano, a za c) ne, nedám ti." řekla a upravila si brýle na nose.
,,Fajn, takže si ochotná o mě napsat tu "sexuální část", představovat si každej můj pohyb, dotek, ale nejsi schopná se se mnou vyspat?" koukal jsem na ni a nazdvihl jsem obočí.
,,Přesně tak, na to že tě vyhodily ze školy ti to docela pálí." uchechtla se, zaklapla notebook a na otáčecí židli se otočila mým směrem.
Naštvaně jsem pokrčil obočí a přemýšlel jsem. Nakonec jsem se zvedl a hodil si ji přes rameno.
,,Pusť mě!" vyjekla a kopala do mě. Mlátila mě a myslela si, že ji pustím.
,,Můžeš si vybrat, buď poletíš do bazénu, nebo se mi omluvíš a půjdeme zase dovnitř." řekl jsem vážně a přehodil jsem si ji do náruče. Padaly na nás kapky deště, protože venku zase pršelo.
,,Fajn, omlouvám se." protočila očima. Jen jsem s vítězným úsměvem přikývl a šel zase do domu.
,,Jdu vařit." oznámila mi.
,,Ne, ne, ne, ne. Objednal jsem pizzu." uculil jsem se, jen zase protočila oči a šla do kuchyně.
,,Takže se nenajím." zamumlala.
,,Sýrovou." usmál jsem se a opřel se o futra.
,,Vím, že ty a maso, ehm... nejde dohromady." dodal jsem a přišel k ní. Roztáhla ruky a objala mě okolo krku. Přesunul jsem ruku pod její tričko a hladil jsem ji po zádech.
,,Jak to teď mezi námi je?" zeptal jsem se a čekal na odpověď.
,,Jak chceš, aby to mezi námi bylo?" odtáhla se a podívala se mi do očí.
,,Chci, aby si byla jenom moje." šeptl jsem a naklonil se blíž k ní, moje rty se lehce otřely o ty její. Později jsem chytil její líce do mých velkých dlaní a začal jsem se rty pohybovat, spolupracovala.
Vysadil jsem si ji na linku, a nepřerušoval jsem spojení našich rtů. Lehce jsem ji skousl spodní ret a zatáhl za něj, přičemž mi vzdychla do pusy. Jestli v tomhle budu ještě chvilku pokračovat, tak bude jen moje.
,,Jo bejby, vím, že mě chceš." zavrněl jsem.
Chytil jsem ji za spodní lem trička a začal ho pomalu vyhrnovat nahoru, nebránila se.
Už jsem ji skoro měl, ale zazvonil zvonek a všechno překazil.
,,Sakra." zavrčel jsem. ,,Už jsem tě skoro měl." řekl jsem podrážděně a odtáhl se.
,,Ne, neměl."
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanfictionMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story