9. "I'm addicted to you."

2.3K 245 7
                                    

Do hodiny mi zase zavolala na skype. Byl jsem naštvaný, podrážděný a totálně emocionálně nevyrovnaný.

,,Takže co mi k tomu řekneš?" řekla jsem dost naštvaně jen co jsem přijal hovor.

,,Cale jsou určitý věci, který já potřebuju, jedno z toho jsou cigarety." řekla tiše, webkameru radši ani zapnutou neměla, vzato já ano, a netvářil jsem se nejlíp.

,,Ne nepotřebuješ, chápeš, že já nechci, aby sis jakkoliv ubližovala? Na to tě mám až moc rád All." řekl jsem vážně a upřeně koukal na obrazovku.

,,Co jsi říkal?" zarazila se.

,,Možná to nedávám najevo, ale jsi moje kamarádka, už dobrý půl rok a já tě mám rád." přiznal jsem s lehce zvedl koutky. Čas rychle utíkal a já si až teď uvědomil, že ji znám tak dlouho.

,,Já tě mám taky ráda, a ty to víš." šeptla a já slyšel, jak posmrkla.

,,Ty brečíš?" zeptal jsem se a jako odpověď jsem měl pouhé 'mmm'. Po chvilce se začala smát a já na ni nechápavě hleděl.

,,Co ti je?" zeptal jsem se a nazdvihl obočí.

,,Má Ash někoho?" zeptala se a já se zamračil.

,,Myslím že ne, nic neříkal, proč? Ty si moje, okay." řekl jsem a s vážnou tváří na ni koukal.

,,Já jen, že ho mám dohodit Skye. Počkat, co si řekl?!" poslední slova vyjekla.

,,Že jsem se na tobě stal závislý." zamumlal jsem a trošku se začervenal.

,,Jsme závislí na věcech a ani si to neuvědomujeme. Jsme závislý na dýchání, sociálních sítích, hudbě a dalších blbostech. I na lidech. Třeba jako já na tobě, a oba víme, že nás to zničí. Ale spadli jsme do toho a nic se s tím nedá dělat. Nechci ti bránit mít holku, nebo vlastní život, ale jestli tě uvidím někde s nějakou holkou, zničí mě to."


Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat