6. "HELLOOOOOOOOOOO!"

2.4K 247 15
                                    

Jen, co jsem si ji přidal na skype jsem jí zavolal.

Nevzala mi to, myslel jsem si, že je to nějaká chyba, nebo, že se překlikla, ale po chvilce mi zavibroval telefon.

Zpráva.

Message from Sweetie Allison:

Nezvládnu to, klepou se mi ruce, sevřel se mi žaludek, já nemůžu s tebou mluvit..

Tohle bude horší, než jsem si myslel.

Koukal jsem do MacBooku na skype a přemýšlel.

Message from Calum Hood:

Jen dýchej a snaž se zůstat v klidu, nebudu tě do toho nutit, až budeš sama chtít zavolej mi. Mám čas do večera, dneska mám volno.

Zapnul jsem televizi a koukal na ni. Byla reklama. Neuběhlo ani dvacet minut a mým pokojem se ozval zvuk skypu.

Přijal jsem hovor.

,,AHOOOOOOOOOOOOOJ!!" zavolal jsem a nasadil si svoje, ne moc levná, sluchátka na uši.

,,A-Ahoj." šeptla. Musel jsem se pousmát, když jsem slyšel její hlas. Sice se klepal, ale byl moc hezký, a já byl rád, že se snaží mluvit a nepiští jako nějaká jiná fanynka.

,,Já vím, že jsem ti slíbil, že se nebudu smát, ale je to vtipný." uchechtl jsem se a začal se smát, ale ne moc nahlas, abych nerušil Mali.

,,Tak děkuju." odsekla. Měl jsem chuť Něco říct, ale místo toho jsem se mírně zamračil a přestal se smát.

,,Nezlob se, tak jsem to nemyslel, přijde mi to roztomilý, zapneme si webku?"


Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat