32. "Together."

1.5K 190 5
                                    

,,All co se děje? Celý den si mimo." uchechtl jsem se a dloubl do ní loktem.

,,Viděla jsem tě. Nahýho." polkla a stále koukala před sebe. Začal jsem se smát a spadl jsem na zem.

,,Však se nic nestalo bože." řekl jsem skrze smích a ona se na mě podívala.

,,Ještě uvidíš moji chloubu tolikrát." uchechtl jsem se.

,,Tím prckem se dá chlubit?" uchechtla se pro změnu ona.

,,Ten by se do tebe ani nevlezl." zvážněl jsem a ona se začala smát. Hah, pak ti to připomenu, až si budeš stěžovat, že tě to bolí a že je moc velkej.

,,Chvíli jsem se myslela, že je to tvůj palec." skoro brečela smíchy a já rudl zuřivostí. Nasraně jsem si šel sednout na sedačku, po chvilce si sedla vedle mě objala mě okolo ramen.

,,Broučku. Nezlob se." zamumlala.

,,Řekla jsi mi broučku?" zeptal jsem se a začal se culit.

,,No a?" nazdvihla obočí. ,,Ty si mi taky dneska řekl lásko." usmála se a lehce mě pohladila po tváři.

,,Takže spolu chodíme?" zeptal jsem se nadšeně a plný očekávání.

,,Calume." vydechla. ,,Víš, že to ne.." nedokončila to, protože jsem jí chytil za líce a tvrdě přiložil moje rty na ty její. Potom jsem se na několik milimetrů oddálil a pořád jsem měl zavřené oči.

,,Všechno jde." šeptl jsem jí do rtů. ,,Obzvlášť tenhle vztah, nemůžeš dělat, že mezi námi nic není, když mezi námi to jiskří víc, než elektrika, ohňostroj. Vidím to jak se ty díváš na mě. A vím, jak já se dívám na tebe. Vidím a cítím jak se chvěješ, když se tě dotknu. Vím, že mě miluješ a ty víš, že já miluju tebe. Počítám s tím, že ty chvíle bez tebe budou utrpením, říkám si to pořád dokola, ale ty mi za to trápení stojíš chápeš. Takže ode dneška jsme spolu." poslední větu jsem šeptl a znovu jí políbil.

,,Spolu."



Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat