,,Zabiju tě." řekla, když se vynořila z vody. Chytla jsem mě za ramena a znovu mě potopila.
,,Ty jedna!" vyjekl jsem, když jsem se vynořil a za pas jsem si ji přitáhl blíž k tělu.
,,Zdrž dech." řekl jsem jí a na mé tváři panoval pobavený úšklebek. Měla mokré vlasy, po obličeji jí stékaly kapičky vody a rty se jí mírně chvěly.
,,Co když ne?" zeptala se.
,,Tak se nalokáš vody." pokrčil jsem rameny a moje ruce sjely na její boky.
,,Tři..dva..jedna.." odpočítával jsem a pak jsem se s ní potopil. Rychle jsem pod vodou vyhledal její rty a přilepil se na ně.
Když jsme se vynořily, vyjeveně na mě hleděla.
,,Co to bylo?" zeptala se. Jen jsem se uchechtl a přitáhl si ji blíž k tělu. Obmotala nohy okolo mého pasu a ruky okolo krku.
,,Ani nevíš, jak často jsem sníval o něčem takovém." šeptl jsem jí do rtů a koukal jí přímo do očí. Měly nádhernou hnědozelenou barvu.
Znovu jsem se ji chystal políbit, ale uslyšel jsem šplouchnutí a když jsem pootočil hlavu plaval k nám ten její pes, kterého přestávám mít rád.
,,Ten pes mě asi nenávidí." zasmál jsem se. Vylezli jsme ven a vytáhli jsme psa. Lehl jsem si na lehátko a zavřel jsem oči.
Po několika minutách začalo pršet, tak jsme se šli schovat dovnitř.
,,To je to tady pořád takový?" zeptal jsem se a ona přikývla.
,,Tak.. co budeme dělat?" vydechla a koukla na mě. Stáli jsme u francouzského okna, já jen v teplácích a ona v tričku a leginách, které jí pěkně obtahovaly zadek.
,,Movie night?" navrhl jsem . Přikývla.
Když odešla do kuchyně, začal jsem na zem skládat deky a polštáře, protože pes si zabral sedačku a nechtěl se hnout, ztlumil jsem světla a sedl jsem si na zem. Uslyšel jsem kroky a později i její hlas.
,,Nemyslela jsem si, že jsi romantik."
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanfictionMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story