,,Nezlob se, tak jsem to nemyslel, přijde mi to roztomilý, zapneme si webku?" zeptal jsem se.
,,Ne." odpověděla mi hned.
,,Proč ne?" zeptal jsem se a zapnul webcameru, protáhl spodní ret. Chtěl jsem ji vidět.
,,Calume jsou dvě hodiny ráno." řekla mi a já se zasekl. Koukl jsem z okna, světlo. Až pak mi došlo, že je z Anglie a tak je teď noc.
,,Proč si mi to neřekla?! Nechal bych tě spát. Promiň, neuvědomuji si, že je časovej posun, jsem idiot, promiň. Měla by si spát." panikařil jsem.
,,To je v pohodě." řekla v klidu.
,,Hele, mám tady kafe a spát se mi ani nechce, takžeee... uvidíme, třeba ti tady usnu." tiše se zasmála.
,,Dobře, fajn, a už si tu webku zapneš? Za prvé se cítím trapně a za druhé si pak budu myslet, že si nějakej úchyl." začal jsem se smát.
,,Fajn." odfrkla si a zapnula ji, málem mi spadla brada.
,,Si pěkná i ve tři ráno." usmál jsem se.
_
,,Kolik je?" zeptal jsem se.
,,Půl šesté." Odpověděla a zívla si.
,,Vážně by si měla jít spát." řekl jsem starostlivě.
,,Mě se nechce." Zachraptěla.
,,Vážně by si měla." Řekl jsem jí.
,,Tak fajn, já si lehnu, ale uděláš pro mě něco?" zeptala se a mile se usmála.
,,Cokoliv."
,,Zůstaň se mnou, dokud neusnu a až ti nebudu odpovídat tak to tipni." zamumlala. Musel jsem si udělat několik screenu obrazovky, nedalo se odolat.
,,Dobře." přikývl jsem.
,,Jednou za tebou poletím, bude to brzo a budu tam místo toho medvěda." zamumlal jsem si pod nos. A koukal na ni.
,,All?" zeptal jsem se.
,,All?" opakoval jsem po chvilce. Odpovědí mi bylo to, že se přetočila na druhý bok a já jí koukal na záda, tak jsem to vypnul a šel si zaběhat.
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanfictionMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story