,,Já-já.." vykoktávala ze sebe a odtáhla se.
,,Já tě do toho nutit nechci." usmál jsem se a dal jí pusu na čelo.
,,Já chci, ale já se bojím." řekla nervózně.
,,Budu opatrný ." znovu jsem se usmál a začal ji líbat na krku. Zvedl jsem se s ní, položil jsem ji na sedačku a hladil ji po pase. Přetáhl jsem jí tričko přes hlavu. Takhle to pokračovalo, než jsme byli oba nazí. Naše těla se třely o sebe, hladil jsem ji všude, kde se to dalo. Líbal jsem ji na krku. Cítil jsem, jak vzrušená je.
Pokrčil jsem jí nohy a ona je víc roztáhla, naše rozkroky se víc třely o sebe.
Strčil jsem jí ukazováček a prostředníček do pusy a ona je začala hned sát. Vytáhl jsem prsty z její pusy a obkroužil jsem s nimi její vlhký vchod. Vnikl jsem do ní a rychle kmital.
Zrychloval jsem, zpomaloval a sledoval jak ona z toho šílí, když jsem viděl, že má dost, prsty jsem vyndal.
,,Dobrý?" zeptal jsem se a koukal jí do očí. Přikývla.
Natáhl jsem se pro kalhoty, ze zadní kapsy jsem vytáhl peněženku, ve které se nacházel kondom. Kalhoty jsem zase odhodil.
,,Mám si to nasadit sám, nebo to uděláš ty?" zeptal jsem se a koukal na ni. Polkla.
,,Udělej to ty." podepřela se lokty a koukala na mě. Roztrhl jsem jsem obal zuby a opatrně jsem si onu gumovou věc natáhl. Přiznání: Nemám rád sex s gumou.
Několikrát jsem jí obkroužil vchod a pak jsem do ní začal pomalu vnikat.
,,Au." špitla.
,,To bude dobrý, to přejde." ujišťoval jsem ji a u toho jsem se začal pomalu pohybovat.
,,Cale." vzdychla tiše. ,,To bolí." chytila moje ramena a lehce do nich zaryla svoji gelovou manikůru.
,,Já vím, já vím. To přejde slibuju." políbil jsem ji na čelo a dál jsem se pomalu pohyboval.
Přirážel jsem stále rychleji a rychleji se rty přelepenými na jejím krku, do kterého jsem kousal.
Udělal jsem ji a později i sebe. Celý udýchaný jsem si opřel čelo o její rameno.
,,A teď, už nejsi panna."
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanficMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story