Message from Calum Hood:
Mrzí mě to, nechtěl jsem ti ubližovat, a už vůbec jsem nechtěl, abys to dělala kvůli mně.
Odepsal jsem jí a ignoroval zpěv mojí sestry z vedlejšího pokoje. Nahrává na you tube.
Ne, neproslavíš se na moji úroveň sestřičko. Ukradl jsem ti sen, měl bych se za to stydět, ale užívám si. Nechtěl jsem být zpěvák, chtěl jsem být fotbalista. Ale osud tomu tak očividně nepřál, vzdal jsem se snu, abych mohl žít tenhle život.
Message from Sweetie Allison:
Není to tvoje chyba, není to ničí chyba.
Odepsala mi a já se zamyslel, jak jí asi pomoct. Mohl bych si říct o skype, ale to by dřív umřela. Mohla by mě screenovat a pak mě vydávat, jako jejího údajného kluka. No nezbude mi nic jiného, než jí věřit.
Message from Calum Hood:
Hele víš co, teď mám chvilku čas, co takhle jít na skype?
Jak originální jsem. Čeho docílím? Řekne mi, co jí trápí, vypíše si pocity a já budu dělat, že mě to zajímá, i když, svým způsobem, možná.
Mělo by mě zajímat, jak se cítí fanynky, uvidíme, třeba podle tohohle zážitku napíšu novou skvělou písničku.
Message from Sweetie Allison:
Cože? Ty chceš jít na skype? Se mnou?
Ne asi, s Barackem Obamou. Pokroutil jsem hlavou a koukal na zapínající se MacBook. Zapnul jsem skype.
Message from Calum Hood:
Dej mi tvůj skype, jak vidíš tak chci.
Odeslal jsem jí a čekal, až se rozhodne mi odepsat.
Message from Sweetie Allison:
Nebudeš se smát, protože je to dost trapný. Slib mi to.
Doufám, že nemá něco jako CalumsWife nebo SexWitchCalumHood, to bych se začal asi hodně smát.
Message from Calum Hood:
Slibuju.
Napsal jsem a věděl, že částečně lžu.
Message from Sweetie Allison:
calum_hood_is_my_bae
Jen co jsem si to přečetl jsem se začal hrozně smát. Ta holka mi přišla roztomilá, tohle bylo roztomilý. Neubránil jsem se smíchu.
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanfictionMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story