12. "I'm so sorry Calum."

2.3K 241 7
                                    

Týden od toho, co jsem se na ni vykašlal. Nějakým záhadným způsobem mi na ni přestalo záležet, nezajímal jsem se. Bylo mi jedno, co dělá, kde je, nebo jak se má.

Přišel jsem si tak bezcitný, jako dávno před tím, než jsem na ni narazil. Jak bych to mohl nazval? Půl roku v prdeli, půl roku jsem se o ni staral, zajímal se a málem se zamiloval.

Ale to musí skončit, musím zase zacelit moje nezničitelné srdce a soustředit se na práci a v mém případě, chlast a děvky.

Usínal jsem a v tu chvíli mi zapípal telefon, chtěl jsem to ignorovat, ale zvědavost mi nedala spát. Natáhl jsem se pro mobil a koukl na zprávu.

Message from Sweetie Allison:

Promiň, udělala jsem to znovu.

Píchlo mě u srdce, musel jsem si dát dlouhou a ledovou sprchu, snažil jsem se to rozdýchat. Neúspěšně.

Message from Calum Hood:

Jak moc?


Message from Sweetie Allison:

Moc..

Začínal jsem se mírně bát, jestli se podřeže, bude to moje chyba a mě asi šlehne.

Message from Calum Hood:

PŘESTAŇ!

Nevěděl jsem co napsat. Byla tak blízko a zároveň tak daleko. Připadal jsem si tak bezmocný.

Message from Sweetie Allison:

Moc mě to mrzí Calume.


Message from Calum Hood:

Vyfoť to a pošli mi to.

Udělala jak jsem řekl a poslala mi fotku. Bylo toho dost, od zápěstí až po loket a já se v tu chvíli proklínal, jak nejvíc jsem mohl.

Message from Sweetie Allison:

Je to moje chyba a mrzí mě to, nemuselo se to stát, kdybych se nenarodila. Nemuselo se to stát, vůbec jsme nemuseli být v takové situaci, kdybych tě nenašla a nezamilovala se. Bolí to, ani nevíš jak.

Polkl jsem, teď přišel čas říct jí pravdu.

Message from Calum Hood:

Ne Allison, vím jak to bolí.


Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat