,,Kde si tak dlouho?" zeptal jsem se a usmíval se od ucha k uchu. Já ji uvidím, na živo.
,,Taky tě zdraví." uchechtla se a koukala na mě, hrál jsem uraženého.
,,Allison pojď sem!" slyšel jsem zpovzdálí a s tichým počkej, mě upustila na několik málo minut. Za chvilku si sedla do tureckého sedu a koukala na mě. Já hypnotizoval jen jedno místo, a to její kalhotky, na které jsem měl pěkný výhled.
,,Co?" nazdvihla obočí.
,,Máš pěkný kalhotky." uculil jsem se.
,,Cože mám?! Ty prasáku!" vyjekla a víc se přikryla její fialovou dekou.
,,Kam čumíš?!" vřískala na mě. Byla kompletně celá rudá.
,,Na tebe." usmál jsem se. Obsah její pusy, káva v ní, se málem rozprskla po celé obrazovce, ne-li posteli. Tak, tak si chytla pusu a koukala jinam. Polkla to a podívala na mě.
,,U mě budeš dělat taky toto," zaimitoval jsem ji ,,když se ti udělám do pusy?" zeptal jsem se a to jsem asi neměl, protože vypadala naštvaně. Hodně.
,,Jestli ti jde jen o to, aby sis užil, tak si najdi nějakou šlapku, já ti nohy otvírat nebudu!" zařvala a zaklapla notebook.
Koukal jsem na obrazovku a nechápal, pak jsem zaklapl můj MacBook a natáhl se pro iPhone. Zapnul jsem DMs a napsal jí.
Message from Calum Hood:
Promiň, já to tak nemyslel.
Message from Calum Hood:
Allison?
Message from Calum Hood:
Love.
Message from Calum Hood:
Allison odpověz mi! Prosím.
Message from Calum Hood:
All, mrzí mě to. Nemyslel jsem to tak.
Message from Calum Hood:
Nechtěl jsem, aby sis myslela, že jsem někdo komu jde jen o to.
Message from Calum Hood:
ALL!!! ODPOVĚZ MI!!!
Message from Calum Hood:
Fajn, jak chceš, zítra nikam nejedu!!
Celý naštvaný jsem hodil telefonem o zeď a on se rozbil.
,,Sakra!" zařval jsem a začal to sbírat.
,,Co je vole?!" přišel ke mně rozespalý Michael.
,,Víš, jak jsem ti řekl o té holce? Tak na ni už kašlu."
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanfikceMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story