,,Tak se otoč." řekl jsem a viděl, jak jí ruka spadla do klína. Culil jsem se, ale jakmile jsem viděl toho psa, co ke mně běží a štěká, měl jsem chuť utíkat pryč. Ne, že bych neměl rád psy, ale on nebo ona nevypadala přátelsky.
,,Distance stůj!" zařvala z plných plic, ale nepomohlo to. Pes na mě skočil a já letěl k zemi se psem, co mi oblizoval obličej na hrudi.
Chytla psa za obojek a odtáhla ho. Klekla si ke mě zády a já nemohl odolat a koukl jí na zadek, byl dost pěkný, kousl jsem se do rtu a vstal jsem.
,,Tohle nesmíš. Zlá holka!" pokárala ji a postavila se, udělala krok v zad a narazila do mě. Reflexně jsem ji chytil za pas, jak chytám šlapky v barech. Zachvěla se.
Její tělo pokrývala husí kůže a já si neodpustil úšklebek.
,,Čekal jsem, že mi okolo krku skočíš ty a ne pes." uchechtl jsem se.
,,Promiň." vydechla a otočila se. Hlas se jí chvěl, byla dost v šoku. Koukla trošku výš a hned spatřila jeden pár hnědých očí, mých očí. Pozoroval jsem ji.
Koukali jsme si beze slov do očí, než ji pes trošku postrčila ke němu. Rychle jsem obmotal moje velké paže okolo jejího krku a ona mi obmotala její malé ručičky okolo pasu.
Zavřel jsem oči a nasál vůni z jejího svetru, voněla po jablku a skořici.
,,Na tohle jsem čekal moc dlouho." zamumlal jsem jí do krku. Takhle jsme stáli asi půl hodiny, za tu dobu už byla moje mikina dost promáčená, ještě, že neměla make up, měl bych na rameni obří flek.
Konečně jsme se odtáhli od sebe. Upravil jsem jí pramínek, těch dokonale hnědých vlasů, za ucho, a stihl jsem setřít poslední slzy co ji tekly po narudlých lících.
,,Jsi hezčí než jsem si myslel, i když brečíš." usmál jsem se.
,,Řekni něco. Způsob, jak se na mě díváš je děsivý."
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanfictionMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story