,,Kluci, mám pro vás jednu dobrou zprávu." oznámil nám vesele manažer, když jsme všichni čtyři seděli na gauči ve zkušebně.
,,Na tak co je to tentokrát?" odfrkl si Luke a zkřížil ruce na hrudi.
,,Odpadl koncert v Melbourne, takže máte týden volna. Od zítra, no vlastně od teď. Týden vás tu nechci vidět." zasmál se a já s tím největším úsměvem začal psát Allison zprávu.
Message from Calum Hood:
Hádej kdo má teď týden volno?!! :D :D
,,Tak přece jenom je náš Cali-Pali zaláskovanej." našpulil vedle mě Michael rty.
,,Nejsem." odsekl jsem a ona mi akorát odpověděla.
Message from Sweetie Allison:
Hádej čí rodiče jedou zítra do Irska!! :D
Musel jsem se pousmát nad tím, jaké štěstí mám.
Message from Calum Hood:
Tak to je bomba All!! Sejdeme se!! Přijedu! Jen nevím kdy!
,,Takže ji miluješ?" zeptal se mě Ash.
,,Ne. Jdu si s ní jen zajebat. Neřešte to." řekl jsem, i když to nebyla pravda. Nechtěl jsem, aby to řešili.
_
Nasedl jsem na první let do Londýna a odtamtud jsem chytil první taxi, které jsem navedl k jejímu domu.
1st DAY
Po desetiminutovém zvonění jsem zjistil, že nikdo není doma. Rozhodl jsem se použít drastičtější způsob. Zadní vchod.
Přehodil jsem kufr na její zahradu a pak jsem přelezl plot. Došel jsem k zadním, byly otevřené. Vešel jsem dovnitř a šel do kuchyně, opřel jsem se o linku a čekal. Chvilkami jsem se bál, že jsem ve špatném domě.
Oddechl jsem si, když v obýváku u televize byla v rámečku její fotka. Bouchli dveře a já věděl, že je doma.
Po chvilce se ozvala hlasitá hudba, s úšklebkem jsem vytáhl telefon a napsal jí.
Message from Calum Hood:
Ztlum si to!
ČTEŠ
Much II. - i fell in love
FanfictionMessage from Sweetie Allison: Promiň, udělala jsem to znovu. Message from Calum Hood: Jak moc?! Message from Sweetie Allison: Moc.. Message from Calum Hood: PŘESTAŇ! Message from Sweetie Allison: Moc mě to mrzí Calume. #1 in short story