8. "I guess, I fell in love."

2.3K 255 5
                                    

Message from Calum Hood:

Potřebuju jít s tebou na skype, nutně.

Napsal jsem jí jednoho večera, vážně mi chyběla a já si to uvědomoval. Chtěl jsem ji slyšet, vidět, oh bože nejradši bych ji objal a nikdy nepustil. Nechtěl jsem si nic připouštět, ale asi jsem se zamiloval. 

Message from Sweetie Allison:

Jsem ve škole Calume, teď to nejde. Co se děje?

Co jí mám napsat? Jo All, myslím, že jsem se zamiloval? 

Přišel jsem si zmatený, ani já sám jsem to moc nechápal. Celé tohle jsem ze začátku bral jako výzvu, jako něco co mi pomůže zvýšit si ego. 

Message from Calum Hood:

Nic, jen jsem tě dlouho neslyšel. Kdy budeš doma?

Byl jsem natěšený na každou její odpověď a pokaždé, když mi odepsala jsem se mírně zachvěl. 

Message from Sweetie Allison:

Naposledy dneska ráno, když jsem se chystala do školy. Ve dvě, přepočítej si to.

No to si mi pomohla.

Ale tak, když je u ní 11 a.m a u mě 11 p.m, fajn takže ještě tři hodiny. To si ty nehty uhryžu. 

_

Zrovna jsem vyšel z koupelny, když mi začal vibrovat telefon. Volala mi.   

,,To už si doma? Říkala si ve dvě a to je až za hodinu a půl, nebo špatně počítám?"  zeptal jsem se s nazdviženým obočím. 

  ,,Ne to ne, doma budu až za chvilku, čekám na autobus, já jen, už jsem tě potřebovala vidět."  řekla a usmála se, pak si potáhla z cigarety. Taky jsem se usmíval, do chvíle, než si potáhla, o mi úsměv zmizel.

  ,,To je pěkný, počkat ty KOUŘÍŠ?!" vyjekl jsem. 

  ,,Ano já kouřím." řekla mi, nebyl jsem dvakrát nadšený.

  ,,Vždyť tě to ničí." posmutněl jsem. 

,,Ano já vím, ale na uklidnění nic jinýho není, no pořád lepší, než to co jsem dělala, než si mi napsal." odmlčela se. ,,Hele jede autobus a mám málo baterky, až budu doma zavolám ti." 


Much II. - i fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat