Capitolul 2

13.7K 461 7
                                    

M-a intrebat daca nu vreau sa iesim la un suc. I-am acceptat respectuasa propunerea , si ne-am indreptat spre cea mai apropiata cafenea. Ajunsi acolo , am luat loc , am comandat 2 sucuri naturale , si am inceput sa povestim .

 - Deci .. Locuiesti de mult aici ? 

- Locuiesc de vreo 3 ani , cu Blair .Tu ?

- De cand m-am nascut . * incepand sa rada *

- Dragut . Noi suntem din Los Angeles. 

- Dragut , loc . Mergeam impreuna cu parintii mei acolo in fiecare vara..* aplecand capul in jos * 

- Te-am deranjat cu ceva? 

- Nu doar ca... huh .. mi-am adus aminte de parintii mei . 

- Ce este cu ei ?.. * am spus cu o voce ingrijorata * 

- Parinti mei au divortat cand aveam 15 ani .

- Ohh...Imi pare rau .

L-am luat incet in brate , pentru ca , chiar imi paruse rau .. Adica nu e un tip rau .. Am incercat sa schimb subiect , sa incerc sa-l fac sa se simta mai bine .

- Unde lucrezi ? 

- Lucrez la compania unui prieten .

- La ce companie ?

- Bass Industries ..

- Pe bune ?! Blair chiar acum a mers sa dea un interviu pentru postul de secretara .

- Uhh... 

- Pardon ? 

- Nimic .. 

Intr-un final chelnerul venise cu sucurile , am baut sucul si ne-am indreptat spre companie...

Blair pov ..

Am ajuns la companie si m-am indreptat spre biroul de informatii ..

- Ma scuzati . Am venit sa aplic pentru postul de secretara..

- La etajul 10 , va asteapta domnul Bass .

- Multumesc.

M-am indreptat spre lift , unde am asteptat vreo 2-3 minute pana cand a urcat .. Ajunsa acolo fiind foarte emotionata pentru ca nu am mai facut niciodata asa ceva , mi-am luat inima in dinti si am batut la usa ..

- Buna ziua ! Am venit sa aplic pentru postul de secretara..

- Intra te rog . 

Nu am putut sa observ cine era deoarece statea cu spatele spre usa . M-am asezat pe scaunul din fata biroului , si chiar atunci se intorsese cu fata spre mine .   

- Cum te numesti ?

- Blair Waldorf .

- Varsta ?

- 20 de ani.

- Ai mai lucrat undeva ?

- Nu , este prima oara pentru mine . Am mai facut oarecum un fel de practica la firma mamei mele.

- Esti angajata .

- Pe bune ? * radiand de fericire * 

- Da.

Chiar atunci ciocanise cineva la usa , era.......



SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum