Capitolul 35

4.5K 192 1
                                    

Urmatoarele 2 zile mi le-am petrecut in casa , plimbandu-ma si mancand prin casa. Mi-am pregatit un ceai si mi-am laut revista din bucatarie si ma pregateam sa merg in camera cand dintr-o data ma opreste mama.

- Blair ! 

- Ce e ? intorcandu-ma spre ea.

- A venit asta prin posta , e de la spital .

- Ah , multumesc. luandui plicul din mana

Ma grabesc spre camera , observand ca Carter nu este in camera , probabil e la serviciu . Imi asez lucrurile pe masuta si incep sa deschid plicul..Tatal copilului este C....

Chuck pov.

Nu-mi vine sa cred ca , iar a plecat , iar m-a lasat balta..Sufletul imi este atat de gol.  Fata asta m-a facut sa ma simt ca un nimic..Ma simt atat de gol. Viata mea e atat de pustie fara ea..Si acum ea e si insarcinata ?! Dar... Daca eu sunt tatal? As vrea sa stiu asta..Trebuie sa stiu .. Pentru asta voi merge in L.A. .

Blair pov.

Tatal copilului este Chuck Bass..Nu pot sa cred...Nu poate fii adevarat ! Intradevar eram fericita  deoarece inima mea bate pentru Chuck. El e cel pe care il iubesc si cu , care vreau sa-mi petrec restul vietii. Incep sa rup foaia si o arunc la gunoi.

- Iubito , ce faci? sarutandu-ma pe frunte.

- Aaah, pe aici .. razand si fiind panicata



SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum