Blair pov.
Au trecut deja 2 saptamanii in care eu si Chuck nu ne-am vorbit .. O sa incerc sa-l uit , sa dau uitarii totul , voi dimensiona ..Ma imbrac cu o pereche de bugi stramtii so o bluza mai larga , m-am indreptat spre cladirea care imi starnea
atatea amintirii.. De indata ce am ajuns la biroul meu , mi-am semnat demisia si i-am lipito pe usa deoarece era inchisa . Ma indrept spre o cafenea pentru a-mi linistii gandurile .. Insa nu parasesc bine cladirea si il zaresc pe acesta in compania unei blonde . Ochii mei erau plini de lacrimi, i-a fost usor sa ma inlocuiasca .. Nu am mai mers la nici o cafea , si am mers acasa ... Ajunsa acasa , am observat ca Serena lipsea dinou , mda . Mi-am facut bagajele si m-am indreptat spre aeroport , se pare ca locul meu nu mai este aici .. M-am hotarat sa plec acasa la a mei ..Serena pov.
Dupa ce am ajuns acasa de la Nate , m-am indreptat spre frigider deschid usa pentru a-mi lua un iaurt si pe usa zaresc un bilet..
" Se pare ca locul meu nu mai este aici , mai intai tu , apoi Chuck .. Toata lumea m-a lasat balta , persoanele pe care le iubeam cel mai mult . Te iubesc Serena insa in ultimele zile mi-am dorit doar sa mor . Imi pare rau . - Blair "
Nu-mi vine sa cred ca a plecat , cateva lacrimi mi se prelingeau pe obraz .. L-am sunat pe Nate , deoarece eram panicata si nu stiam ce sa fac ... Deindata ce ajusese , am inceput sa-i povestesc ce s-a intamplat ..
- Imi pare rau , iubito . luandu-ma im brate
- Nu e vina ta .. stergandu-mi lacrimile .
- Te iubesc , Serena . sarutandu-mi fruntea
Cuvintele aceatea m-au facut sa ma simt mai bine ..
M-a luat de mana si m-a dus in camera mea , unde am adormit pana ziua urmatoare alaturi de el .Da stiu e scurt . Dar mi-e somn.