- Carter .. Haide sa plecam , imi este dor de bebe .. facand o fata de catelus.
- Aahh..Bine. lunadu-ma de mana si ne-am indreptat spre parcare.
Dupa ce am urcat in masina , mi-am pus centura , iar Carter a pornit motorul masini si ne-am indreptat spre casa. Mi-am indreptat privirea spre geam si incepeam sa ma gandesc ce sa fac..Pentru ca nu pot sa ma casatoresc cu Carter pentru ca nu simt nimic pentru el..Dintr-o data observ ca ne-am oprit in mijlocul drumului..O da ! E blocat traficul...Minunat .
- Ce este cu tine iubito ? prinzandu-ma de mana .
- Nimic.. ii spun acestuia , iar apoi schitez un micut zambet.
- Haide , Blair..De cateva zile te macina ceva ganduri..Spune-mi ce este.. privindu-ma isistent in ochii .
- Nustiu cu ce sa incep.... mutandu-mi privirea..
- Ce s-a intamplat mai precis?
- Carter...Copilul..
- Ce e cu el ? avand o voce speriata ..
In acel moment un nod imi se facuse in gat nu puteam sa ii zic .. Ma simteam naspa , vroiam sa mor in momentul acela..
- Ce e cu copilul?! tipand.
- Nu e al tau... In momentul acela cateva lacrimi au inceput sa mi se prelinga pe fata ...
- Iesi!
- Ce?
- Iesi afara am spus! deschizandu-mi portiera .
- Bine !
Am iesit afara si am inceput sa fug spre trotuar plangand , insa in acel moment traficul reporni , iar in secunda urmatoare o masina daduse peste mine.
Chuck pov.
Nu-mi vine sa cred ca sunt tatic.. Ma bucura enorm de mult vestea asta..Dar nu ma incata ca Blair va creste copilul cu ala..Mi-o doresc atat de mult..Imi aduc aminte cand am cunoscuto ca vroiam sa fie doar o aventura...Imi pare rau enorm..Siigur acum e acum cu domnul viitor"sot perfect" , iar eu ca prostul ma plimb pe strazi...Toate gandurile mele fusese intrerupte de un sir de oamenii care erau adunati in mijlocul soselei . Imi fac loc printre multime si incerc sa vad cine este victima...Cand ma uit mai indeaproape era .. Blair..
- Blair , nu pot... ma apropriu incet spre ea si observ ca e o balta sub sange sub ea.
- A sunat cineva la salvare? uitandu-ma l oamenii
- Da , m-au anuntat ca vor ajunge in scurt timp . imi spusese unul dintre oamenii.
- Off, Blair..Rezista...
In scurt timp isi facuse aparitia si ambulanta..Paramedicii iesisera din ambulanta cu o targa, o pusese usor pe aceasta pe targa , iar apoi intrasera in ambulanta..Unul dintre paramedicii m-a rugat sa ma duc cu ei..M-am urcat in ambulanta , iar apoi ne-am indreptat spre spital..Nu-mi puteam lua ochii de la Blair..Paramedicii incercau sa o resusciteze , insa nimic..Avea puls deci era in viata..Cand am ajuns la spital , medicii m-au rugat sa ii anunt familia si sa astept pe hol. Am sunato pe Serena , iar ea i-a anuntat parintii..La scurt timp isi facusera aparitia familia lui Blair si prietenii nostri.
- Unde e Carter?
- Nustiu nu raspundea la telefon . ma priveste prietena mea blonda in ochii.
- Ce s-a intamplat , Chuck? ma prinde mama lui Blair de brat.
- A avut un accident , din pacate am ajuns cand era pe jos... privind inspre podea...
- Fetita mea... incepand sa planga pe umarul domnului Waldorf.
A trecut o ora de cand nu avem nici o veste de la medici , mama lui Blair se plimbase pe holurile spitalului in sus si in jos de maica nu facea gaura in pamant.
- Sunteti cu domnisoara Waldorf? se uita o asistenta la noi.
- Da .. Cum se simte ? intreaba Serena pe asistenta bruneta.
- A pierdut mult sange..Si are nevoie de un transplant ( nustiu daca am scris bine ) de sange..
- Pai si ce mai asteptam? zise mama lui Blair panicata.
- Din pacate nu am gasit sange care sa ii corespunda..Are o grupa de sange foarte rar intalnita..Daca nu vom gasi un donator in scurt timp ,va trebui sa o deconectam de la aparate si va deceda....