Capitolul 26

4.9K 204 0
                                    

Chuck pov.

Ma trezesc mahmur langa 2 brunete , iar mai apoi le alung . Ma duc in bucatarie unde mama citea reviste de moda.Insa am observat in aceea revista o persoana cunoscuta.

- Iaiaia .Da inapoi . ducandu-ma mai aproape spre mama.

- De cand te intereseaza moda? dand inapoi pagina

Scria : " Celebra creatoare de moda Elenor Waldorf ii lasa afacerea de designer vestimentar fiicei ei Blair Waldorf in varsta de 23 de ani . Deocamdata aceasta se descurca foarte bine ( aratand cateva poze cu niste creati de a ei ) . Cat despre viata amoroasa a acesteia a fost surprinsa in cateva ipostaze cu  baiatul marelui afacerist Mike Baizen . " 

M-am indreptat spre tejgheaua unde erau asezate bauturile si imi torn putin whisky intr-un pahar . 

- Mai usor cu bautura. luandu-mi sticla din mana. Ce se petrece cu tine in ultimul timp?! privindu-ma ingrijorata.

- Nimic. 

- Este vorba despre Blair ?

- Nu ..

- Haide , Chuck..Chiar de mama ta te ascunzi ?

- Bine , poate este vorba despre ea ! 

- Haide .. luandu-ma de mana si asezandu-ne pe canapea.

- O iubesc..E ceva anormal ..

- E ceva normal sa iubesti . privindu-ma in ochi si mangaindu-mi obrazul

- Pentru mine nu e.

- Ei , i-ai spus asta ?

- Am incercat..Dar parca nu-mi ies acele cuvinte din gura. Oricum e prea tarziu..

- Niciodata nu e prea tarziu ! plecand in cealalta camera.

*** 

Blair pov.

Au trecut 2 ani de cand nu am mai fost in NY . Ma indrept spre casa , deoarece am terminat cu munca pe ziua de azi ... Deschid usa si observ ca , Carter ma asteapta acasa impreuna cu mama mea si tatal meu. 

- Buna iubito . sarutandu-mi obraji .

- Heii.. zambindui

Ma asez pe canapeaua din living si observ un teanc de scrisori pentru mine le iau si ma uit pe fiecare de la ce este .  Ma tot uit si observ dintr-o data o invitatie de nunta o deschid si observ ca este de la Serena si Nate . Nu cred ! Nunta este peste 3 zile ! Ii arat mamei scrisoarea si ii spun ca trebuie sa merg neeaparat , mama a fost de acord cu asta asa ca am plecat deindata in camera pentru a-mi face bagajul .  Ma intorc inapoi in living si il chem pe Carter pentru a vorbi .

- Vrei sa vii cu mine ?

- Imi pare rau Blair..Dar nu pot .

- Ok..

- Dar tu du-te si distreaza-te . saruntandu-mi fruntea.

- Maine dimineata plec.

- Vei fii bine , ok ? luandu-mi mainile in ale lui.

- Bine.. uitandu-ma in ochii lui .

- Eu trebuie sa plec. Noapte buna . sarutandu-ma .

M-am indreptat spre baie unde am facut un dus si m-am pus in pat. Ziua urmatoare m-am trezit in jur de ora 9 , am facut tot ce trebuia facut , iar apoi imi imbratisez mama si ma indrept spre aeroport impreuna cu tatal meu . 

** 

Ma dau jos din avion si ma indrept spre iesirea din avion , caut un taxi , si ma indrept spre fosta casa .Ajung acasa imi las bagajele in hol si ma duc in living observando pe Serena , Nate si Chuck .......



SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum