Capitolul 47

5K 179 0
                                    

Dupa o noapte incendiara , urmase si cea mai fericita zi din viata mea..Ziua cand renunt la ceilalti baieti doar pentru a avea unul , ziua cand o sa-mi iau adio de la Waldorf si bun venit Bass . E cea mai buna zi , sper ca nimic si nimeni sa nu o distruga. Doamne te rog ! 

- Ia-ti mireasa ziua buna ! o aud pe Lola spunand asta in spatele meu .

- Lola ! si merg si o imbratisez.

- Blair , sper sa te bucuri de tot ! 

- Multumesc !

- Esti superba ! 

- Cred si eu , dupa 2 ore pierdute la salon .

 - Blair !  o aud dintr-o data pe mama.

Ma duc in living si o vad pe mama mea stand pe canapea , iar apoi luandu-ma in brate.

- O sa-mi fie foarte dor de tine  ! Nu-mi vine sa cred ca fetita mea se va casatori !  si incepu sa planga.

- Mama , nu plange ! 

- Mami .. De ce plange bunica Eli ? zise micutul Ed.

- E putin emotionata . ma aplec la micut , iar apoi ii plasez un micut sarut pe frunte.

**

Au luat mirele , nasi , iar apoi mireasa , iar apoi ne-am indreptat spre primarie , biserica si apoi insfarsit la locatie. 

- Si ce ai facut ieri seara? ma intreaba Chuck curios .

- Aaah, stii tu .. Chestii intre fete .

- Aha , chestii. Si mai precis ce chestii?

- Barfe , stii tu ..Dar tu?

- Chestii intre baieti .

- Aha ..

Dintr-o data o persoana pe care nu am mai vazuto isi facuse aparitia o bruneta mai precis .. Si se indreapta spre noi ..

- Heii , Chuckie .. 



SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum