- Transferul de sange a decurs bine ... Starea ei este ok , insa are nevoie de odihna .. ne anunta doctorul indreptandu-se spre receptie.
- Ma scuzati . o aud tipand pe doamna Waldorf catre doctor .
- Da ? zise acesta intorcandu-se .
- O putem vedea ?
- Desigur , dar pe rand ..
Mai intai a intrat mama ei si tatal ei , iar apoi Serena si Nate au insistat sa intru eu . Mi-am facut curaj si am intrat in salon .. Era asa de draguta cum dormea... Era ca si un inger .. Ma asez pe pat langa ea si o iau de mana si ii sarut usor mana in care avea fluturas.. Observ ca incepe sa-si deschida incet ochii . Ma uitam la ea si imi dadeau lacrimile... Firar ! Cand am devenit asa sentimentalistm?! Dau sa ma ridic de pe pat si sa plec , insa imi prinde mana .
- Stai.. Nu pleca .. ma roaga aceasta , iar inima mea o ia la galop ..
- Blair...
- Chuck..te iubesc.. incercand sa-mi zambeasca , iar cateva lacrimi i se prelingeau pe obrajii ei netezi .
- Si eu te iubesc .. ma apropriu de ea si o iau de mainii si i le sarut , ochii mei au inceput sa se umezeasca ...
- Promite-mi ca nu o sa ma mai parasesti ! strangandu-ma de mana .
- Promit .. si ii sarut dinou mainile reci .
Ma ridic de pe pat si ma indrept spre iesire . Ajung pe hol si apoi intra Serena si Nate ..
Dupa o saptamana iesise si Blair din spital. Ea si Carter au rupt logodna .. Si se pare ca Blair a hotarat sa treaca copilul pe numele meu . Insfarsit. Edward Bass . Ce bine suna ! Eu si Blair am decisa sa ne mutam inapoi in NY , iar acolo si-a deschis un magazin de haine ..
**
Au trecut 6 luni de cand eu si Blair ne-am impacat ... Ma gandesc sa-i pregatesc o cina speciala .. Si sa fiim doar noi 2 .. Pe Ed o sa-l las' la mama .. Vreau sa fie seara perfecta ..