Capitolul 20

5.4K 218 1
                                    

- Blair ..

- Ce vrei ? uitandu-ma incruntat spre el..

- Vazandu-te cu baiatul acela...mi-ai starnit atata furie.. L-ai lasat sa te atinga , cum am facuto eu ? parand disperat

- ....

- Blair !!! luandu-ma de brate

- Nu ! 

- Ma , mai iubesti macar ?  uitandu-se in ochii mei.

- Nu.... ochii lui au inceput sa fie inundati de lacrimi si ai mei la fel..

Mi-a eliberat bratele si pentru o secunda si-a luat privirea de la mine..

- Uita-ma , Chuck..

- Blair...eu..

- Adio , Chuck . si am intrat in casa..

Chuck pov.

- Eu..eu...te iubesc.. soptind..

M-am urcat in masina si m-am indreptat spre un bar din apropierea casei...Ajuns in bar m-am asezat pe scaunul din fata tejghelei si mi-am comandat un pahar de whisky cu gheata .. Au trecut deja 2 ore si pierdusem sirul paharelor consumate . Am ajuns acasa cum am ajuns , si ma duc in camera mea inchizand usa .

- Chuck ! batand la usa.

- Ce? mormaind

- Iar , esti beat ?! fiind disperata

- Nu , ti se pare ! 

- Aha , discutam noi maine ! 

Blair pov

Au trecut 2 ore de cand plang in continu si nu ma pot opri .. De ce l-am mintit ?! De ce?! Chiar il iubesc ,tin la el, si asta ma ucide ! mi-am sters lacrimile si m-am pus in pat . In cele din urma am adormit intr-un final .. 

- Blair ! 

- Da?

- TE IUBESC !! urland 

- Shhh !! Se uita lumea ! astupandui gura.

- Si ?! Nu-mi pasa ! Vreau sa stie toata lumea cat te iubesc de mult ! 

- O IUBESC PE BLAIR WALDORF !!!!!! urland si fiind foarte fericit.

- Chuck ..

- Shh .. si a inceput sa ma sarute.. 

- Si eu te iubesc.  soptindu-i .

- Haide sa plecam de aici .

Ne-am dus intr-un loc mai retras , la un motel din apropiere .. 

- Vezi ce ai facut din mine ?! 

- Ce? si am inceput sa rad

- Asta .. 

Incepand sa ma sarute si sa ma dezbrace , i-am raspuns sarutului si am inceput sa-i desfac nasturi de la camasa .. Mi-a dat rochita jos  , ramanand doar in lenjerie .. a inceput sa-mi sarute corpul , si deodata...

- Blair ! Blair !

- Haa ? frecandu-mi ochii.

- E ora 10 dimineata ! 

- A fost un vis  ! ridicandu-ma in fund si ramand socata.




SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum