Capitolul 28

5.4K 209 4
                                    

Cand dintr-o data aud : " Da-te mai asa. " Ma uit in cealalta camera si ii observ pe cei doi ascultand la tocul usii aparent..

- Pe bune ?! 

- Sedinta ! tragandu-ma de mana .

Ne-am indepartat de living ajungand in bucatarie , am luat loc ,iar aceasta a inceput sa se uite adanc in ochii mei.

- Ok..Deci cat timp am fost eu plecata ori te-ai facut lesby , ori ai patit ceva.

- Nu am patit nimic incercam sa iti verific stralucirea din ochii.

- Ce sa faci?

- Stii cand esti indragostita iti sclipesc ochii.

- Aia e la betie ! 

- Aa...

- Nu conteaza..Chuck si-a marturisit sentimentele fata de tine..Crezi ca ar mai avea sanse?

- Nustiu ce sa zic...Eu sunt impreuna cu Carter de 2 ani.

- Si siincer .. L-ai cautut pe Chuck in fiecare baiat , asai ?

- Nu.. lasandu-mi putin privirea spre podea.

- Tu , Blair Waldorf ma minti pe mine ?!

- Bine ! Poate ! 

- Vezi ! 

- Uite ce e .. Sarutul pe care... intrerupandu-ma..

- Sarut ?! Ce sarut ?! V-ati sarutat ?! Nu cred !! ramanand gura casca si fiind fericita in acelasi timp

- Da .. Ma lasi sa continui ?!

- Siigur , boss ! 

- Acel sarut mi-a starnit o gramada de fiori , o gramada de amintiri..Si mi l-as fii dorit mai mult..

- Si de ce l-ai gonit ? lovindu-ma

- Sunt o proasta..

- Stiu..

- Tu ar trebuii sa-mi spui "Nu e adevarat Blair .. "

- Asta se intampla doar in filme ! 

- Haide , maine e o zi mare ! I-ati mireasa ziua buna . incepand sa radem amandoua

- Eu plec fetelor. E totul in regula ? spuse Nate .

- Da.. Am eu grija de ea. 

- Sper . Noapte buna  ! plecand.

Ne-am indreptat spre camerele noastre amandoua dormind pana ziua urmatoare la ora 7 . Mi-am luat o rochie roz lunga pana in pamant , tocurile mele negre si un plic negru. Am coborat scarile si o observ de dna Van Der Woodsen in hol . 

- Blair ! intampinandu-ma

- Dna Van Der Woodsen , ce ma bucur sa va revad ! luando in brate .

- Nu-mi vine sa cred ce repede a trecut timpul... 

- Asa este.. 

- Esti gata ! ramanand socata Serena.

- Da..Woow . Esti superba ! admirando

Avea o rochie lunga si alba fiind foarte umflata de la talie in jos.Era superba.. Dupa toata agitatia cu luarea nasilor , mireasa , mirele . Am ajuns in sfarsit la starea civila. Dupa ce spusese tot discursul acela luung intr-un final momentul culminant.

- Serena Vand Der Woodsen de buna voie si nesilita de nimeni il iei in casatorie pe Nate Archibald .

- Da , il iau .

  - Nate Archibald de buna voie si nesilit de nimeni o iei in casatorie pe Serena Van Der Woodsen?

- Da , o iau .

- Puteti saruta mireasa .

Si-au unit buzele intr-un sarut toata lumea aplauda , bineinteles ca toti eram fericiti pentru ei . Dupa ce am iesit de la biserica ne-am indreptat spre restaurant..Il observ pe  Chuck venind spre mine si intrebandu-ma ..

- Poti veni pana afara?

- Siigur ce este ? spun putin speriata.

Ma luase de mana si ma trasese pana afara. Scotand din haina lui o cutie .

- E pentu tine..Deschidel. intinzandu-mi cutia

Ii iau cutia din mana si observ ca este un lant de argint , cu o diamant in mijloc, era superb.El m-a ajutat sa mi-l pun la gat si m-am intors spre el.

- Multumesc...Dar..intrerupandu-ma.

- Haide inauntru.tinand bratul 

L-am luat de brat si ne-am dus inauntrul restaurantului ne-am asezat la masa .. Dupa vreo 5 ore de dansat , baut , si mancat .. Am luat o mica pauza .. 

- Ai o tigara? il intreb pe acesta

- Fumezi? fiind mirat

- De ce esti asa surprins ?

- Pentru ca imi interziceai sa fumez cand eram cu tine .

- Ehh..S-au schimbat vremurile .. Ai ?

- Siigur. intinzandu-mi pachetul .

Imi iau o tigara , o bag in gura si mi-o aprind .. 

- Cred ca visez. incepand sa rada.

- Hai ma... lovindul .

- Trebuie sa vorbim... uitandu-se in ochii mei.

- Spune.. sufland fumul pe el.

- Nu o sa te uit pentru asta ..

- Deci , ce e? tragand din tigara

- Nu pot aici. 

- Pai haide afara..

- Nu putem nici afara.

- Atunci unde?

- Intr-o camera..

Ma indrept spre Serena si o intreb daca este cumva vreo camera disponibila pe aici.

- Siigur . Ti-am inchiriat special pentru tine.

 - Aha ma dai afara din casa?

- Nu doar ca stii tu . Noaptea noastra.

- Nu e problema. 

- Uite cheiile .

M-am indreptat spre Chuck , l-am luat de mana si l-am tras dupa mine pana in camera.

- Deci?

- Dezbraca-te , trebuie sa vorbim .



SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum