Capitolul 3

12.6K 369 6
                                    

Erau Serena si Nate .

- Oooh , esti aici . zise Nate 

- Te deranjeaza cu ceva? i-am spus eu cu o voce calma . 

- Nu .. 

- Noua iubita , Nate ?

- Nu ..

Serena incepuse sa chicoteasca..

- Doar ce ne-am cunosc toti 3 . 

- Aha . Poti incepe de azi .

Super mi-am spus mie insusi . 

- Si ce trebuie sa fac acum ? 

- Indosariaza astea .

Si imi pune in fata un teanc de foi si imi aratase dulapul plin cu dosare.

- Spor la treaba !

 O sa am nevoie . Cred ca tipul asta e un om plin de el .. 

- Noi va lasam .

- Succes Blair . imi zise Serena .

Dupa ce plecase ei , au venit 2 fete chinezoaice . 

- Chuck , suntem pregatite pentru "sedinta noastra". zise ea cu o voce pitigaiata si incepand sa rada. 

- Acum fetelor , Blair ma intorc intr-o ora .

-  Bine.

Pfff...Nu pot sa cred ca ma lasat aici singura.. Am inceput sa indosariez toate foile , mi-am terminat treaba intr-o jumatate de ora , dupa ce am terminat m-am uitat intr-o agenda ce era asezata pe masa si scria " Confidential " .. Ma gandeam sa o deschid , sa nu o deschid ? ... Mi-am luat inima in dinti si am deschiso . Inauntru erau doar nume de fete si numere de telefon . Chiar in momentul acela a intrat Chuck .

- Ce crezi ca faci ?

- Aaa...Am vrut sa verific ceva..

- Aha .. Ai terminat de indosariat ? 

- Da. 

- Poti sa pleci .

Mi-am luat haina si m-am grabit cat mai repede sa ies din incapere . Cand am ajuns acasa , Serena dormea . Asa ca mi-am facut un dus si m-am pus repede in pat incercand sa ma gandesc la ziua urmatoare ..

Chuck pov .

- Si cum e noua Secretara ? ii zise Nate .

- Buna .. Foarte buna . * si incepuse sa-si muste buza*

- Si vrei sa ii faci ceva ? *dand din spranceana*

- Hmm...Inca nu. Dar tipa e belea ! Inca ii simt parfumul . 

- Hopa , Chuck . Poate fata asta ti-a cazut cu tronc. 

- Hai ca deja vorbesti prostii ! 

- Mai vedem noi Chuck ! 

Si a plecat din birou . Stateam si ma gandeam..Oare , mi se poate intampla mie asta ? Sa ma indragostesc de o fata la prima vedere? Ce vorbesc?! Sunt Chuck Bass , eu nu iubesc femeile , exceptand mama si sora mea ! Dar niciodata sa ma indragostesc de o fata oarecare . 

Blair pov .

Dupa ce m-am trezit mi-am prins parul intr-o coada de cal si mi-am luat pantalonii mei scurti si un maieu , am inceput sa-mi gatesc cina mie si Serenei . Dupa ce terminasem , am chemato pe Serena la masa .. Am inceput sa mancam si am inceput sa povestim despre ce s-a intamplat .

- Si cum a fost la servici ?

- Bine .. Dar ziua ta cu Nate ? 

- Pei ............



 



SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum