Am ajuns ca eu Chuck Bass sa gatesc , doamneee...Ce a facut fata asta din mine .. Am pus in mijlocul mesei o vaza in care in ea am pus niste trandafirii rosii . In timp ce eu pregateam spaghetele ..Da spaghete pentru ca mi se par ceva romanic . Infine , in timp ce pregateam spaghetele imi suna telefonul.
- Spune .
- Mai trebuie sa o retin mult ?
- Inca 10 minute blondo , nu mai ai stare ?
- Sa vezi ce-ti fac !
- Shh .. In 10 minute laso sa vina .
Dupa ce am terminat de asezat farfurile , mi-am dat jos sortul si m-am schimbat de haine .. Aud usa ca se deschide si o vad pe Blair indreptandu-se spre bucatarie .. Fug repede spre bucatarie si o surprind stand in fata mesei , fata ei era luminata de luminile lumanarilor , era fericita .. Se uitase la mine surprinsa si ma cuprinsese in brate.
- Chuck !
- Ce ? Am gresit cu ceva?
- Nu..Totul arata perfect..E minunat..
- Haide sa luam loc .
Ii trag scaunul pentru a se aseza , iar dupa ce se aseaza il imping usor . Dupa ma asez la locul meu si incepem sa mancam...Dupa ce am terminat de mancat , ne-am indreptat spre living si ne-am asezat pe canapea unde am inceput sa povestim.. Insa dupa un timp intrerup conversatiile noastre..
- Blair...si ma asez in genunchi.. Vrei sa fii sotia mea? scotand din buzunarul sacoului o cutie micuta rosie care inauntru avea un inel de argint cu un diamant superb .
Isi dusese mainile la gura nestind ce sa spuna si se uitase la mine surprinsa.
- Chuck...Da vreau sa fiu sotia ta ! spuse ea bucuroasa , iar in acel moment ii pun inelul pe degetul ei inelar .
Ma ridic usor de jos si o iau in brate si o trag spre dormitor , unde am inchis usa pana ziua urmatoare.. Blair nu m-a lasat nici sa mananc a vrut neeaparat sa mergem la mama dupa Ed. Ajunsi la parintii mei , le daduse si lor vestea si mama a decis ca e timpul sa-i cunoasca. Blair a sunato pe mama ei si cam intr-o ora au ajuns si ei..
- Mama ! o aud pe Blair .
- Blair. si se imbratiseaza.
- Bart ?!
- Eleanor?!
Stai putin ei se cunosc?