- Marcus ,eu...
- Inteleg..Nu ai mai facuto.
Mda cum naiba sa ii spun : Stii , eu am mai facuto .. Doar ca mna stii eram beata !!
- Mai bine plec , e tarziu . uitandu-se la ceas. Noapte buna . sarutandu-ma pe frunte.
- Noapte buna .
Asta a fost cam ciudat ! Ma rog . M-am schimbat si m-am pus in pat adormind pana ziua urmatoare cand am fost trezita de un telefon. Mi-am intins mana pana pe noptiera si nevazand cine era am raspuns.
Convorbire telefonica
- Alo ?
- Blair ? cunoscand vocea din prima.
- Mama !
- Ce face , puiul meu ?
- Tocmai ce m-am trezit .
- Ai ramas aceasi , Blair..
- Ce este ?
- Vreau sa vii in L.A. .
si mi-a inchis in nas.
Ce mama dracului ma fac ?! Nu pot iesi din cuvantul mamei .. asa ca mi-am facut bagajele si am hotarat sa petrec ultima zi cu Serena si Lola . Ne-am decis sa mergem la mall pentru cateva cumparaturi iar seara ne-am dus acasa la mine si la Serena si am dat o petrece de ramas bun in pijama.
- Ce faceti , fetelor ? zise Nate.
- Ne jucam adevar sau provocare.
- Parca a-ti avea 15 ani ! pufnind in ras
- Blair pleaca ! spuse Serena trista.
- Pleci ? ramanand socat
- Da..
- De ce?
- Pai, ma rugat mama sa plec inapoi acasa. Nustiu pentru cat timp , dar o sa ma intorc , promit ca o sa vin special sa te terorizez.
- Hahaha ..
Dupa ce ne-am terminat micutul nostru joc ne-am pus la culcare toata lumea ... Ziua urmatoare in jur de ora 12 eram la aeroport impreuna cu Nate si Serena..
- O sa-mi fie dor de tine . imbratisandu-ma .
- Si mie ..
- Blair..Lui Chuck , i-ai spus ? intrebandu-ma Nate serios.
- Nu , nu vad de ce i-as spune .. Noi 2 nu mai avem ce discuta .
- Blair, Marcus !
- Din aceea seara nici macar nu m-a mai sunat !
Dintr-o data se anuntase zborul catre L.A. ca va decolta in 15 minute. O imbratisez pe Serena si pe Nate, iar cateva lacrimi mi se preling pe fata.. Ma urc in avion si imi pun castile in urechii ascultand muzica si uitandu-ma pe geam.. Ma gandeam doar la momentele frumoase petrecute cu Chuck , care erau 2-3 .. Imi era atat de dor de el..Chiar daca vreau sa il uit , nu pot .. Nu pot acest lucru imi este imposibil !
**
Dupa cateva ore de zbor , am ajuns insfarsit in L.A. unde ma asteptase tatal meu , i-am sarit in brate deoarece il iubesc enorm de mult , uneori mai mult decat pe mama. Mi-a luat bagajul si apoi ne-am urcat in masina unde am inceput sa-i pun intrebarii tatei de ce m-au chemat acasa acesta raspunzandu-mi ca este o surpriza. Ajungand acasa o intampin pe mama stand pe canapeaua din living , ridicandu-se la vederea mea si luandu-ma in brate.
- Blair..
- De ce m-ati chemat ?
- Nu te bucuri sa-ti vezi parintii ?
- Ba da . Dar tata a spus ca este o surpriza.
- Oh , Harold ! Tu si gura ta sparta.
- Cee ? incepand sa rada
- Spune-mi te rog , te rog ! rugandu-ma de ea .
- Bine , bine ! Ne-am decis sa-ti lasam afacerea tie.
Eram socata , eram atat de fericita incat puteam sar in sus .
- NU CRED !!!
- Ba da , uite aici .
Si imi flutura in fata o foaie pe care scrie ca eu Eleanor Waldorf bla bla bla ii las afacerea mea de designer vestimentar fiicei mele Blair Wladorf. Mi-am luat mama in brate si i-am multumit de mii si mii de ori .
- Dar asta inseamna ca v-a trebuii sa te muti in L.A. de tot.
In momentul acela imi venea sa plang sa tip , sa ma dezlantui , nu-mi venea sa cred ca asta inseamna ca nu o sa-l mai vad pe Chuck ..