Capitolul 7

8.6K 336 3
                                    

- Esti exact ca tatal tau ! 

Pe fata mea a inceput sa apara un zambet tampit .

- Nu o lua in sensul bun . Chuck , trebuie sa te maturizezi ! Pana una alta  , eu voi lua compania sub control .

- Ce ?! Mama ! Nu-mi poti face asta .

- Uite c-am sa o fac ! Chuck , esti tanar .. Trebuie sa-i gasesti inimii tale un alt proprietar ..

- Mama ..

- Gandeste-te doar ! Poate ca aceasta fata pe care o tot ascunzi de mine este speciala . adauga plecand spre camera indreptandu-se spre camera surori mele .

Am ramas in living singur , gandindu-ma la Blair..Poate ca , chiar are ceva special de ma tot atrage atat . Dar tot nu inteleg de ce ea ? Nu e o fata usuratica, nu se da batuta , face doar  ce o taie capul . Atatea intrebari , ahhh ! 

Blair pov.

Ma simt ca naiba , auzi ca ce i-am facut aseara ? Cum adica el profita de naivitatea mea , ma crede ce stiu eu ce parasuta si acum tot el e ala nervos ? Offf , mai bine demisionez. 

- Blair ! se auzi o voce familiara .

- In bucatarie ! exclam in timp ce-mi sterg repede lacrimile. 

- Ce s-a intamplat ? imi spune Serena luandu-ma in brate. 

- Chuck ! si lacrimile isi facusera dinou aparitia .

- Ce ti-a mai facut acest monstru ? stergandu-mi lacrimile cu blandete .

- M-a sarutat . 

- Blair . luandu-ma in brate.

- O sa-mi dau demisia.

Insa conversatia noastra este intrerupta de un telefon , raspund repede pun telefonul la ureche fara sa ma uit cine apeleaza .

Convorbire telefonica : 

- Blair ..

- ..

- Stiu ca esti acolo .

- Ce este ? imi fac curaj si ii spun cu o voce destul de calma. 

- As dori sa ne intalnim la companie. 

- Dar este 20:30 

- Haide.

Insa nu mai apuc sa spun nimic deoarece inchisese  . Indepartez telefonul de la ureche si imi iau haina si ma indrept spre companie. 

** 

- Ce este ? ma uit serioasa la acesta care refuza sa ma priveasca

- De maine mama mea va fii noul tau sef. 

Imi las fata in pamant fara a mai spune ceva , iar el se indreapta spre birou asezand 2 pahare . 

- Vrei ? stand cu o sticla de vin in mana .

- Nu . 

Ma indrept spre usa cu pasi mici insa acesta ma oprise .

- Mai stai . 

M-am uitat in ochii lui rugatori , ma gandeam ... oare sa stau ? sa risc ? .. nu stii niciodata daca nu incerci . M-am asezat pe scaunul din fata lui acesta spunandu-mi sa ne asezam pe canapea , deoarece este mai confortabil . Ma asezasem langa el pe canapea , uitandu-ma la el  cum dadea paharul de vin peste cap.

- Esti atat de frumoasa . imi soptise punandu-mi mana pe picior .

Am schitat doar un zambet fara sa mai spun nimic , ma indepartez usor de el , acesta enervandu-se.

- De ce tot vrei sa ma atingi ? imi spun cu o furie in voce.

- Pentru ca , nustiu de cand am petrecut acea noapte impreuna nu mi te pot scoate din cap ! Si stomacul meu ... ahhh... stransese de pahar pana cand cedase facandu-se prin incapere doar cioburi .

Ramasesem putin socata la cuvintele spuse de el , adica .. Seful meu este indragostit de mine ? In tot acest timp cat eu procesam ceea ce spusese el , se pusese in fata mea privindu-ma in ochii . Avea niste ochii negri superbi de care nu-mi puteam lua privirea , apropiandu-se tot mai mult de mine buzele noaste se unira , am inceput sa preiau eu controlul si i-am raspuns sarutului , a inceput sa ma sarute cu atata pasiune mainile lui plimbandu-se pe spatele meu  , m-a luat in poala lui si a inceput sa-si aseze palmele pe fundul meu . Poate ca si eu simt ceva pentru el .. Offf , Chuck de ce-mi faci asta ?! 

Chuck pov.

Mi-o doresc atat de mult . Nustiu ce mi-a facut aceasta fata , insa e belea ! A inceput sa-mi descheie nasturi de la camasa , iar eu i-am desfacut fermuarul rochiei de pe ea ramanand doar in lenjerie , aceasta imagine imi era cunoscuta , am inceput sa-mi plimb buzele pe corpul el rafinat si foarte catifelat . Am privito in ochii si am intrebato .

- Esti sigura ?

Aceasta dand din cap aprobator.

A inceput sa ma dezbrace pana cand am ramas gol , i-am dat chilotei de dantela jos si i-am desfacut sutienul . Am inceput sa-i sarut sanii pielea ei facandu-se de gaina si am continuat sa o sarut pe abdomen si tot mai jos , am ajuns la partea intima am inceput sa-i sarut pasarica , ardea ! Simteam cum ma dorea si ea , gemea atat de tare incat ma excita din ce in ce mai tare . Corpurile noastre se unira iar partile noaste intime se unira . Placerea era din ce in ce mai mare .

**

Ma trezesc dimineata cam pe la 6 langa ea vazand cum dormea ca un copilas, era atat de minunata , insa trebuie sa distrug acest moment pana nu va veni mama . O trezesc cu blandete  si ea incepe sa-si deschida ochii.

 - Neata printeso . 

- Neata. 

Inima mea parca avea sa sara din piept cand ii vazusem fata ei somnoroasa , care se uitase la mine foarte adorabil .

- Trebuie sa plecam , pana nu va veni mama .



Ce parere aveti ?? :D 


SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum