Capitolul 36

4.4K 185 0
                                    

Au trecut inca vreo 2 luni si uite ca sunt in pragul de a naste si nu e nimeni acasa ... Perfect !

Ma ridic cu greu din pat si ma indrept spre bucatarie pentru a bea un pahar cu apa . Cand ajung in bucatarie simt o durere insuportabila in zona abdominala , simt ca mor ... Ma sprijin de blatul de bucatarie si imi duc mana usor in zona burtii .. Incep sa tip si sa respir si sa inspir .. Imi indrept usor privirea in jos si observ o balta in jurul picioarelor mele..Mi s-a rupt apa ! Nu cred ! O sa nasc singura ... Nu cred.. Incerc sa ma duc cu greu spre telefonul fix pentru a suna la 112 , iar cand iau telefonul in mana acesta mi-a fost luat de Carter.

- Iubito ! luandu-ma in brate

- Mi s-a rupt apa ! Du-ma la spital !

- Acum. ducandu-ma in brate pana la masina , iar mai apoi asezandu-ma pe bancheta din spate ca pe un copilas.

In cele din urma am ajuns la spital .. Dupa 2 ore de neinconstienta(sau ceva de genu >..< ) ma trezesc si o observ pe mama mea in fata mea..

- Copilul...

- E bine..

- E fetita sau baiatel? prinzando de mana

- Baietel. zambindu-mi si avand lacrimi in ochii.

Il observ pe Carter cu un copilas micut in brate si apropiandu-se de mine.

- Uite...Ea e mami .

E atat de dragalas ... Seamana cu Chuck , are trasaturile lui ... Insa va trebui sa ii spun lui Carter..Nu il pot minti..

- Mama o suni te rog pe Serena sa-i spui vestea !

- Siigur , scumpo. lasandu-ma de mana si iesind din salon.

- Nu-i asa ca e un scump? uitandu-se la copilas , iar apoi la mine.

- Da.. zambindui..

- Dada..Cine e un copilas frumos ? Da tu esti.. Si semeni leit cu mami .

- Carter...In legatura cu nunta..

- Ce e ? asezand copilul pe pat langa mine.

- As vrea sa o amanam inca putin ..

- Inca putin? Am planificato pentru la anu' .

- Da..

Serena pov.

- Ce , nu cred!!! Trebuie sa vin neeaparat in LA! Multumesc mult doamna Waldorf ! Va pup .

- Ce s-a intamplat ? razand

- Blair..A nascut !!

- Woow si cine e taticul ? dand din maini ironic

- Prefer sa ramana anonim .. uitandu-ma la el , iar apoi la Chuck.

- Cand plecati in LA? uitandu-se la noi nedumerit.

- Maine . Vii si tu?

- Siigur ..

- Super. luandul pe Nate in brate.


* Stiu ca nu am mai postat de mult da am avut ceva probleme , dar promit sa ma revansez ! Puup :* ! *


SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum