Capitolul 30

4.9K 197 3
                                    

- Chuck .. El e logodnicul meu Carter . lasandu-mi privirea in jos .

Chuck a dat mana cu el , insa se citea in privirea lui ca nu e ok cu ceea ce am spus..

- Incantat ! ii zise Carter zambindui. 

- Blair  ! venind spre mine. El cine e ?

- El e Chuck .. Un prieten .. uitandu-ma la el si abtinandu-ma sa nu plang ..

- Aa...Chuck , ea e mama mea..

- Incantat..Eu trebuie sa plec. dand sa plece.

- Vin sa te conduc .  mergand dupa el. 

Am iesit afara din casa si l-am luat de mana.

- Chuck ! 

- Ce este , Blair ? 

Ochii lui erau plini de lacrimi ..

- Te iubesc.. si ochii mei se inundara cu lacrimi

- Oricum nu mai conteaza ! Esti logodita cu el .. Noi .. Nici nu exista un noi... Tu esti promisa lui.

- Chuck..Doar pentru ca nu putem fii impreuna asta nu inseamna ca nu te voi iubi ! 

A inceput sa i se prelinga cateva lacrimi pe fata..Wow Chuck Bass plange? 

- Blair..De cand te-am vazut inima mea s-a umplut de bucurie ! Insa nu am stiut ce e dragostea...Dragostea pentru mine a fost doar un cuvant..Pana te-am intalnit pe tine ..

- Te iubesc. luandul in brate.

- Si eu te iubesc..Insa nu a fost sa fie.. dezlipindu-se de corpul meu si indreptandu-se spre poarta..

Lacrimile au inceput sa mi se prelinga pe fata...Il iubesc...Chiar daca Carter e logodnicul meu.Mi-am sters lacrimile cu maneca bluzei si am intrat in casa, Serena imi observase ochii rosi si mi-a facut semn sa mergem in living. 

- Ce s-a intamplat ? fiind socata

- Nimic.. incercand sa-mi controlez vocea.

- Blair .. Ai plans  ! uitandu-se la mine speriata.

- Chuck... luando in brate si am inceput sa plang in hohote.

- Ce e cu el?

- Il iubesc...Insa nu putem fii impreuna ..

- Imi pare rau... 

Insa am fost intrerupte de Nate care era speriat si se uitase la noi..

- Fetelor... uitandu-se la noi de parca a vazut o fantoma.

- Ce este ? stergandu-mi lacrimile.

- Chuck...

- Zi odata ! 

-  A avut un accident ...

- Ce ?! 

- Tocmai ce a fost dus la spital...

- Pai sa mergem si noi ! Ce mai astepti ?! 

Mi-am luat geaca si impreuna cu Nate si Serena ne-am indreptat spre spital.. Am ajuns acolo si l-am vazut pe Chuck pe o targa..Eram speriata si in accelasi timp socata .. Am vazut o asistenta si m-am indreptat spre ea..

- Imi puteti spune in ce situatie se afla ?

- .....

SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum