Blair pov.
- Oi fii eu beata , dar nu sunt proasta. ridicand spranceana dreapta.
- Blair ..
- Da ?
M-am apropiat de el si m-am impiedicat cazand peste el in pat .Pentru cateva secunde ne-am privit unul pe altul in ochii , iar apoi m-a bagat sub el incepand sa ma sarute , saruturi calde care-mi starneau atatia fiorii si ma simteam atat de bine .. A inceput sa-mi dea rochia jos , iar eu i-am desfacut camasa apoi a urmat o noapte de neuitat , toata durerea din sufletul meu a fost alungata ma simteam...Ma simteam ca si cum as fii acasa..Ma simteam in siguranta..
Ziua urmatoare ma trezesc cu putine dureri de cap . Ma ridic din pat , ma imbrac si il observ pe Chuck cum dormea ca si un copil..Nu pot sa-l las asa..Insa trebuie , ma indrept spre usa cand pun mana pe clanta imi pune cineva mana peste a mea , ma uit in spate si il observ pe Chuck.
- Nu te pot lasa sa ma parasesti dinou !
- O sa poti !
- Ba nu .. Stii cat de greu mi-a fost sa iti spun sentimentele fata de tine ? Si apoi tu sa ma lasi balta ?! Esti singura fata pe care o iubesc , Blair !
- Chuck , eu.. lasandu-mi fata in jos.
- Ce este , Blair ?!
- Te iubesc.. l-am luat in brate si am inceput sa plang.
- Nu plange... luandu-ma in brate si mangaindu-mi capul.
- Sunt o proasta ..
- Nu , nu esti. indepartandu-se de mine . Esti cea mai puternica fata pe care o stiu.
Dintr-o data se aude un " cioc cioc "
- Intra.
- Siigur ? Nu dau de voi dezbracati . zise Nate razand.
- Haha ! Ce amuzant esti .
Deschide incet usa si ne observa pe amandoi imbracati .
- Ce asteptai sa ne vezi nud ? dand din sprancene , Chuck.
- Nu....pfff..
- Deci , ce s-a intamplat?
- Am venit dupa voi .
Am plecat acasa , cand o observ pe mama cu Carter ?!
- Blair. luandu-ma in brate , iar eu raman gura casca .
Chuck a ramas in spatele meu fiind socat sau nervos , nustiu care din variante..
- Chuck...