A trecut deja o saptamana si Chuck a iesit in sfarsit din spital , inca nu si-a revenit complet . Insa isi aduce aminte o mare parte din lucruri.. E marti si e ultima saptamana in New York , iar apoi va trebui sa plecam , pacat.. Ma pregatesc pentru a pleca impreuna cu Serena sa luam micul dejun in oras. Imi iau o fustita neagra si o camasa alba , ma indrept spre usa Serenei , insa dintr-o data ma iau niste ameteli , iar stomacul meu parca erupe..Fug repede spre baie si ma aplec si vomit ...tot ce am mancat aseara.. Iau o gura de apa si ma sterg cu un prosop la gura. Ma indrept spre usa cand o observ pe Serena in fata usii.
- Ce s-a intamplat?
- Nimic.. uitandu-ma speriata la ea
- Blair .. Ai vomitat !
- Ba nuu.. incruntandu-ma
- E a 3a oara saptamana asta !
- Stiu.. plangandu-ma
- Trebuie sa luam un test de sarcina..
- Doar nu crezi.. facand ochii cat cepele.
- Ba da !
- Dar am facuto protejat tot timpul cu Carter..
- Si cu Chuck? In noaptea nunti mele ?
- SShhhh !! punandui mana
- La farmacie . facandu-mi semn cu mana spre usa .
Ne-am indreptat spre farmacie , unde am luat vreo 3 cutii de test de sarcina , am luat un taxi si ne-am indreptat spre casa..Ajunsa acasa iau o cutie si ma duc in baie si imi fac testul . Primul imi indicata pozitiv , iar al doilea tot pozitiv.. Inghit sec si ies din baie si ma indrept spre camera Serenei in care aceasta statea relaxata pe pat.Ma uit la ea speriata si ea reactioneaza ca si cum m-as uita zambitoare.
- Deci ?
- E...pozitiv... inghitand sec.
- Deci asta inseamna ca voi fii matusa !!! Ieeei. luandu-ma in brate
- Mda... oftand..
- Ce este ? dezlipinduse din imbratisare si uitandu-se in ochii mei.
- Nustiu a cui este..
- Fa-ti un test de paternitate.
- Inca un test ?
- Pai asta e diferit !
- Acum ?
- Cand va evolua sarcina.
- Esti nebuna ?!
- Ce?
- O sa-l avortez!