Capitolul 6

9.1K 326 1
                                    

- Tot ce se poate . imi spune prietenul meu saten cu o  fata serioasa.

Imi indrept privirea spre geamul cel mare din spatele meu si raman cu privirea fixata, gandindu-ma la tot ce s-a intamplat aseara , stomacul meu parca avea sa tasneasca ..Fluturi ? Ce tot zic? Nu pot sa  am fluturi in stomac din moment ce nu simt nimic pentru aceasta angajata ! 

- Te las sa-ti faci ordine in ganduri . ma anunta acesta parasind incaperea. 

Raman singur in birou si imi torn putin whisky intr-un pahar de sticla  din sticla asezata pe masuta din incapera , imi iau paharul in mana si ma intorc dinou cu fata spre geam ,  de pe care puteam sa observ totul , ma tot gandeam la fata asta ..Oare chiar simt ceva pentru ea ? Atatea intrebari si nici un raspuns . 

Blair pov.

Dupa o zi petrecuta cu diavolul merit si eu umpic de rasfat , imi facusem o budinca , din pacate doar mie pentru ca Serena iesise la intalnire cu Nate .  Ma relaxasem usor in canapeaua din living lenevind si uitandu-ma la seriale de dragoste .. Vreau sa am si eu un iubit.. si imi amintesc de cele petrecute seara trecuta .. Cateva lacrimi isi facuse pe obrazul meu delicat , imi stersesem lacrimile cu podul palmei si ma indreptasem spre baie , mi-am propus sa fac o baie lunga si placuta ..

** 

- Blair , putem discuta ceva?  ma intreaba Nate cu niste ochii mari si rugatori .

- Da. ma ridicasem imediat de pe scaunul din bucatarie si ma indreptasem spre cealalta camera impreuna cu Nate . Deci? Ce este ?

- Stiu ce s-a intamplat aseara..

Am lasat privirea in jos pentru un moment insa el mi-a ridicat barbia in sus , iar deodata ochii nostri se privira pentru cateva secunde observand ce ochii superbi albastri are. ..

- Nu vreau sa crezi ca sunt vreo usuratica..A fost prima data pentru mine... incepand sa mi se prelanga cateva lacrimi , insa acesta imi stersesera lacrimile si ma luase in brate . 

- Nu am spus ca esti ! Chiar imi pare rau pentru tine , stiu ca Chuck este cel mai bun prieten al meu dar .. trebuie sa inceteze sa se mai joace asa cu fetele . 

Deodata Serena isi facuse si ea aparitia .

- Ce se intampla aici ? cu o fata suspicioasa 

Corpurile noastre incepuse sa se indeparteze .

- Nimic. incepand sa-mi sterg lacrimile. 

- Era vorba despre ce se intamplase seara trecuta . 

- Blair , stii ca orice se va intampla sunt langa tine .. 

- Suntem ! exclama acesta.

Ma bucurasem sa aud aceste cuvinte din gura lor .

- Ce spuneti sa iesim sa bem si ceva? De data asta ceva fara alcool . incepand sa rada de unul singur .

- Haide Blair  , poate iti vei mai reveni .

- Fie ! 

Ne indreptam cu pasi repezi spre mall , si intram intr-o cafenea oarecare . Insa il observ pe seful meu stand singur la o masa sorband dintr-o ceasca de cafea , se pare ca s-a gandit sa paraseasca si el alcoolul . Ma zarise si se uitase la mine incotinuu .

- Blair , te superi daca o sa stam impreuna cu Chuck? 

- Nu ... spun vazandu-l pe acesta cum se indrepta spre el .

Ne-am asezat toti din pacate a trebuit sa stau langa diavol . Tot ce auzeam era " bla bla bla" ma uitasem la seful meu intr-un mod in care nu o mai facusem vreodata , acesta observand acest lucru isi ia pachetul de pe masa si isi aprinde o tigara . 

- Vin imediat . ma ridic de pe scaun si le spun acestora zambind . 

Ma indrept spre toaleta fetelor , m-am uitat in oglinda spunandu-mi : " Trebuie sa fii tare ! El e omul care seara trecuta a profitat de naivitatea ta ! " chiar in acel moment vad usa deschizandu-se . Era chiar el se indreptase cu pasi marunti spre mine , eu facand tot mai in spate . 

- Nu mai stii citi ? 

-  Am venit aici cu un scop ?

- Si care ma rog e ala ?

 Fara sa mai zica ceva ma ridica si ma urca pe marginea chiuvetei si incepe sa ma sarute , insa il indepartez repede de langa mine .

- Vrei sa profiti dinou de naivitatea mea ? si chiar in acel moment lacrimile mele isi facuse aparitia .

- MA SIMT CA NAIBA BINE ! tipand la mine si dand cu pumnul in perete .

- De ce ? ma apropiu de el .

- Pentru ca incep sa simt ceva in stomac defiecare data cand ma gandesc la tine ! Ce mi-ai facut seara trecuta ?! prizandu-ma de brate .

- Nnn-nimic. spunandu-i cu atata frica in voce. 

Ma lasase de maini , si am fugit repede la masa unde prietenii nostri ne asteptau , mi-am luat haina si geanta si m-am indreptat spre iesire .

Chuck pov. 

Am iesit din baie si m-am indreptat spre Nate si prietena lui . 

- Ce s-a intamplat ? ma intreaba blonda fiind foarte speriata .

Am preferat sa nu raspuns .

- Chuck , mana ta...

Blonda se ridicase ca arsa de pe scaun si fugise spre iesire .

- Ce ai mai facut dinou ?! imi spusese prietenul meu cu atata furie in voce .

- Ma simt ca naiba bine ?! Fata aia cred ca m-a posedat ! 

-  Fii serios Chuck ! E o simpla fata . Si-a pierdut virginitatea cu tine . Incearca sa-ti gasesti si tu o fata cum trebuie . Lasa atata distractie !

Acesta se ridica de pe scaun lasand bani pentru a achita nota si pleaca fara a mai spune ceva. Am inceput sa-mi beau in liniste cafeaua , si ma indrept spre iesirea din mall , obervand ca afara ploua . Ahh bagami-as !  Ma plimb singur prin ploaie vazand fel de fel de cupluri sarutandu-se . M-am oprit pentru un moment si ma gandisem la ceea ce s-a intamplat si la ceea ce mi-a spus Nate.. Poate ca are dreptate , insa trebuie sa-mi mai acord ceva timp pentru aceste ...ichhh.... mie si cumva sa le spun . la aceste sentimente...

** 

- Mama .. Tu cu tata cum v-ati cunoscut ? intreb cu o privire curioasa. 

- Pai , hai sa iti explic eu tie . asezandu-se pe canapea. Tatal tau m-a cunoscut la balul scolii . 

- Si , si-a marturisit sentimentele fata de tine ?

- Da .. Insa dupa mult timp ... aceasta facand o pauza . Stai putin Chuck . Ce este cu tine ?

- Nimic, intreb din curiozitate .

- Aha .. Si aceasta curiozitate este o tanara frumoasa ?

- Nu mama  ! Vroiam sa stiu cu v-ati cunoscut.

- Chuck .. luandu-mi mainile in ale sale . Nu e un lucru rau in ati placea o fata .. Dar nu iti bate joc de inima ei , pentru ca nu este usor sa uiti .. Daca ai ceva sentimente pentru aceasta fata , trebuie sa i le marturisesti .

- MAMA ! Nu stiu ce sunt acelea sentimente ! Nu stiu ce inseamna a iubi o femeie care urmeaza sa-ti fie iubita....




SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum