- Blair ! ridicandu-se de pe canapea si imbratisandu-ma.
- Serena! luando in brate
- Mi-a fost dor de tine ! Ma bucur ca esti aici !
- Cat ma bucur pentru voi ! Eu is domnisoara de onoare nici nu se pune in discutie.
- Da , normal . Doar ca ar fii o mica problema cu partenerul.
- Ce e cu el?
- Nu ai..
- Gasesc eu pe cineva.
- Ma ofer eu .. adauga Chuck.
Am facut ochii cat cepele ..
- Daca nu te superi bineinteles .
- Nu , nu e nici o problema.
De ce am spus asta ?! Este o problema. El e Chuck ! Ahhhhhhhhh !
- Bun . frecandu-si palmele. Haideti maine e o zi mare sa ne ocupam de ultimele pregatiri ! exclama Nate.
Nu-mi vine sa cred ca Serena se va casatori inaintea mea... E atat de dragut pentru ei . Ma bucur enorm de mult ca sunt fericiti impreuna...Dupa ce am stabilit ultimele detalii la restaurant si am lut florile si tot . Am ajuns seara in jur de ora 8 acasa.
- Sunt obosita ! exclam eu .
- Daca esti obosita la organizarea nuntii mele, nu vreau sa stiu la a ta ! razand
- Buna gluma..Nustiu daca se va intampla asta..
- Dar tu si Carter?
- Nustiu ce sa zic..Poate ca va fii ! razand .
- Ne vedem maine ! exclama Chuck
- Blair il conduci tu te rog ? ma intreaba Nate.
- Siigur.
Ajunsi in fata usi fiind doar noi Chuck se uitase la mine , iar eu la el..
- Mi-a fost dor de tine..
- Chuck..
- Te-am cautat intre atatea fete .. Insa tu esti cea mai speciala .
- Chuck..Eu..
- Te iubesc Blair! Te iubesc !
Am ramas gura casca , adica Chuck Bass tocmai mi-a zis ca ma iubeste ?! .. Un moment de neatentie si buzele noastre se unira intr-un sarut .. Intr-un sarut pe care de mult nu-l mai simtisem , un sarut care imi starnea atatia fiorii si vroiam sa-l continui undeva prin camera mea ..Si mie mi-a fost dor de el.. Chiar daca e greu de recunoscut..S-a maturizat..Nu m-ai e acelasi Chuck de acum 2 ani. Arata mai bine ..
- E tarziu .. dezlipindu-mi buzele
- Noapte buna , Blair !
Si-a luat geaca si a plecat