Au trecut 4 luni de cand am parasit New York-ul , 4 luni de cand sunt gravida .. M-am gandit sa merg la spital sa-mi fac un test de paternitate , bineinteles singura..Pentru ca mama si Carter nu trebuie sa afle...Mie dor de Chuck...Off...De ce nu mi-l pot scoate din cap?! Mda..Eu si Chuck nu ne-am mai vorbit de cand a aflat ca sunt gravida.. Ma rog..
- Ce face mamica ? alintanduse pe langa mine Carter
- Ma gandeam sa merg sa iau o gura de aer.
- Vrei sa vin cu tine ? lunadu-mi mainile in ale sale.
- Nu..Stai linistit. zambindui
- Blair..
- Da? luandu-mi haina pe mine
- Te iubesc..Sti asta ?
- Da..gandindu-ma la Chuck
- Ai grija de tine ! tipa el in urma mea in timp ce eu ies pe usa.
In sfarsit singura! Nu ma intelegeti gresit insa .. M-am saturat de Carter ! Il vreau pe Chuck..Nu e ca nu il iubesc si pe Carter ... Dar doar Chuck e marea mea iubire ca sa zic asa..
Iau un taxi si ma indrept spre spital .. Acolo il gasesc pe doctorul meu si il rog sa-mi faca un test de paternitate..
Dupa ce mi-am facut testul , mi-a spus ca o sa mi-l trimita prin posta zilele astea , m-am indreptat spre casa cu pasi repezi , insa ma intalnesc cu Carter.
- Iubito , unde ai fost? luandu-ma in brate
- Pe aici..Pe acolo . razand fals.
- Ma ingrijorezi in ultima perioada.. uitandu-se speriat la mine.
- De ce ?
- Pentru ca te comporti ciudat..E bine copilul ?!
- Da..Tocmai ce veneam de la spital.
- Haide acasa , trebuie sa te odihnesti.
M-a luat de mana si ne-am indreptat spre casa. Ajunsi acasa el m-a ajutat sa ma asez pe pat si incetul cu incetul a adormit .
Ziua urmatoare ma trezesc , insa Carter nu era in pat.. Ma ridic in fund si il observ pe Carter venind spre mine cu o tava cu mancare .
- Asta e pentru tine , iubito.
- Multumesc, dar nu trebuia.
- Ba sigur ca da. asezandu-mi tava pe picioare
- Tot ce e bun pentru scumpa mea si pentru copilas.
- Esti atat de bun cu mine.. uitandu-ma la el cu regret
- Am vorbit cu ai mei si cu a tai si ne-am hotrat sa facem nunta la anul.
- Ok ..
Parca imi statea mancarea in gat..Nu pot sa ma marit cu un om pe care nu il iubesc...