Capitolul 14

6K 232 0
                                    

Blair pov. 

Plang de ore in sir ca o proasta pentru un prost.Suntem doi prosti..Il iubesc insa el ... nustiu daca ma iubeste , nu stiu daca m-a iubit vreodata .. M-as fii bucurat daca m-ar fii iubit doar pentru un minut .. Totul suna atat de tragic ... Mi-am sters lacrimile cand dintr-o data aud ca cineva bate la usa , deschid usa putin si observ ca este Nate .

 - Ce s-a intamplat ? incercand sa-mi stapanesc lacrimile

- Vroiam sa vad doar cum esti .. pe fata lui se citea o mica ingrijorare

- Sunt bine .

- Pot sa intru ?

- Siigur. dand din cap aprobator .

Ne-am asezat pe patul meu si am inceput sa discutam fel de fel despre Chuck .. 

- Te rog .. inceteaza sa ma faci sa cred ca e o persoana buna.

- Blair..

- Nu , Nate..Eu chiar il iubesc ! Mi-am marturist aceste sentimente in fata lui insa el nu poate face asa ceva pentru ca nu o simte.  lasandu-mi privirea in jos. 

- Blair ... ridicandu-mi capul .Eu simt asta , simt ca Chuck te iubeste ..

- Da ?! Si atunci de ce nu mi-o spune.

- Este ceva nou pentru el .. Sentimentele totul ..

- Mda , poate asa este..

- Eu ma pun sa dorm , este tarziu .. Noapte buna , Blair . sarutandu-ma pe frunte .

- Noapte buna .. 

Dupa ce a plecat Nate , m-am indreptat spre baie unde am facut un dus lung gandindu-ma la cele intamplate .. Stiu un singur lucru .. Maine este ultima lui sansa ! 

M-am pus in pat gandindu-ma doar la el aparandu-mi un zambet stupid pe fata si in cele din urma am adormit...Dimineata urmatoare ma trezesc in jur de ora 10:30 , ma indrept spre bucatarie unde cei 2 indragostiti erau deja treji . 

- Neata . Ce avem de mancare?

- Neata . Clatite .

- Perfect ! 

- Cum te mai simti ? privindu-ma ingrijorata

- Sa spunem ca mai bine.  sarutand-o pe obraz.

Am mancat foarte putin ,  iar apoi m-am indreptat spre camera mea schimbandu-ma de pijama . Mi-am ales o rochie alba stramta in zona pieptului iar de la bazin in jos larga , mi-am luat pantofii , geanta si m-am indreptat spre companie ... Ajunsa acolo , emotile devenisera mai mari si tot mai mari . Ma indrept spre biroul lui si observ noua secretara. 

- Chuck ,e aici ?

- Siigur , puteti intra.

Am batut la usa , insa cand i-am auzit vocea inima mea o luase razna . Deschid usa si ma uit la el , care zambea la vederea mea. 

- Ce te aduce aici ?

Ma duc mai aprope de el si ma asez in fata lui .

- Chuck .. Vreau sa le punem toate la punct.

- Da ?

- Spune-mi acum ce simti pentru mine.

- Blair..

- Nu , Chuck .. M-am saturat ! M-am saturat sa fiu bataia tuturor de joc. Sunt si eu om , am si eu sentimente. Te iubesc , doar pe tine ! Te iubesc mai mult decat ma iubesc eu pe mine .

- Blair ... Eu...a....

- Spune-o Chuck ! Spune-mi ca ma iubesti ..

- Eu....


SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum