Capitolul 18

5.4K 218 0
                                    

- Cred ca mi s-a rupt apa... fiind panicata

- Oofff domanee ...

Imi iau repede telefonul si apelez 112 !Ambulata ajunsese in cel mai scurt timp posibil ... Ajunse la spital l-am sunat pe Nate care bineinteles a venit insotit de seful lui .. 

- A nascut ?

- Ce crezi ca e animal ?!  uitandu-ma ciudat la el

- Nu ... doar credeam stii tu.. 

Am asteptat cam 10 minute , simteam ca cineva ma priveste foarte profund mi-am indreptat privirea spre Chuck si ochii lui erau atintiti asupra mea , ma uitasem chioras la el si chiar in momentul acela iesise o asistenta din salonul Serenei cu un bebelus plin de sange in brate .. Nate o intrebase speriat pe asistenta cum a decurs sarcina insa aceasta a raspuns..

- Imi pare rau sa va spun .. dar din pacate copilul s-a infasurat la gat cu , cordonul ombilical si a murit..

 Asistenta parisise holul impreuna cu trupul neinsufletit al micutei , lasandu-l pe Nate cazand in genunchii si incepand sa planga.. Chuck s-a apropiat de el l-a ridicat si au luat loc pe canapeaua din hol..Asa ca mi-am facut curaj si am intrat in salonul Serenei ...

- Bbb-llair ... copilul meu .. plangand .. 

M-am dus langa ea si m-am asezat usor pe pat si am imbratisato..

- A murit ! Nu pot sa cred ! plangand in hohote..

- Linisteste-te .. luando de mana.

- Cum sa ma linistesc ?!  CUM ?! 

- Imi pare rau..

- Natee...Nate stie ? 

- Da .. este pe hol.. Ma duc sa-ti aduc ceva sa mananci..

- Nu vreau nimic !!! Cheama-l pe Nate te rog..

Am iesit afara din salon si i-am zis lui Nate sa intre in timp ce eu ramasesem cu dracu' .

Serena pov. 

Ma simteam ingrozitor .. Copilasul meu .. Ohh domane....

- Serena , esti bine ? stergandu-si lacrimile

- Mai bine ma lua pe mine !! 

- Vorbesti prostii , iubito ! privindu-ma in ochii si luandu-ma de maini

- Asa este ! Imi urasc viata ! si am inceput sa ma zbat prin pat..

 - Iti faci rau ! 

- Nu-mi pasa ! O vreau pe bebe a mea !

- Gata iubito , o sa facem altul .. sarutandu-mi mana.

- E usor de zis...

- Stiu ca iti e greu..Si mie imi este....Dar ce sa facem? Nu mai avem nimic de facut...

Blair pov.

In timp ce il asteptam pe Nate sa iasa , individul nu socosese nici un cuvant.. Pana cand s-a enervat si a inceput sa scoata cateva cuvinte..

- De ce esti asa rece cu mine ?! 

- Nu sunt..

- Haide , Blair...Nu ai scos nici un cuvant..

- Si ar trebuii sa iti spun ceva?!

 - Asa repede ai putut trece peste mine ?! Parca spuneai ca ma iubesti ..

Am preferat sa nu ii raspund si sa-mi intorc privirea.. 

- Blair...Blair..RASPUNDE !

- DA PROSTULE , TE-AM IUBIT SI TE IUBESC INCA !  DAR INCERC SA-MI TREACA ! 

Dintr-o data iesise Nate , luandu-si geaca pe el si uitandu-se la noi. 

- Cu voi ce mai e ?

- Nimic..

Mi-am luat geanta si m-am indreptat spre casa... Cand am ajuns acasa m-am dus in camera mea si m-am schimbat in pijamale , cand dintr-o data aud o ciocanitura ..

- Intra ! 

- Esti acasa..Ce bine ..

- Esti ok ?

- Da..Cred ca sunt..Voi fii cel putin eu..Dar Serena...

- Saraca .. lasandu-mi privirea in jos..

- Infine , noapte buna ! dand sa plece

- Stai.........





SecretaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum