Blair pov.
Odata iesiti din companie am inceput sa ne indreptam spre parc unde ne hotarasem sa ne asezam pe o banca . O liniste apasatoare era intre noi , insa am hotarat sa sparg aceasta liniste .
- Chuck ... insa emotiile aparura .
Se uitase la mine cu o fata confuza , facandu-mi curaj sa spun ce am de spus .
- Nu vreau ca dinou aceasta faza sa fie doar o aventura de-a ta ... mi-am aplecat capul putin in jos , insa el imi prinsese mana in a lui .
- Blair ...Eu chiar nustiu , sentimetele sunt un lucru nou pentru mine .. Acorda-mi putin timp sa-mi dau seama de ceea ce simt . imi spune el cu o fata atat de trista.
- Ok .. ma ridic de pe banca si il sarut pe obraz pentru a-mi lua ramas bun .
**
- Pe unde ai umblat , vagaboanto ? imi spune Serena cu razand .
- Pei stii.. incepand sa ma joc cu degetele .
- Ia hai ca sunt curioasa .
- Am petrecut seara impreuna cu Chuck .. zambindu-i fals .
- Stai voi doi ... gesticuland din degete si gura ei forma un 'o' .
Am inceput sa urc scarilie grabita spre camera mea.
- Nu am terminat , domnisoaro !
Chuck pov.
In mintea mea se amesteca atatea ,dar ohh , Blair ..fata asta m-a fermecat cumva , insa toate gandurile mele au fost intrerupte de catre amicul meu Nate .
-Heii ! Chuck ! pocnind din degete .
- A ? Ce ?
- Ce e cu tine omule ?!
- Nimic.
- Te macina ceva .. Hai zi-mi . incepand sa ranjeasca.
- Blair vrea sa stie ce sentimente am fata de ea ...
- Auch !
- Stiu . Adica , incep sa simt ceva pentru ea..Dar,nustiu daca e dragoste sau sunt doar hormonii .
- Tipic , Chuck ! Gandeste-te bine , la lucrurile astea , este o fata speciala nu poti sa-ti bati joc de ea la nesfarsit . privindu-ma serios .
- Dar tu ti-ai marturisit sentimentele fata de blonda? incepand sa rad .
- Normal . gesticuland din maini .
- Ooo , Romeo . incepand sa-l iau la misto .
Blair pov.
Incep sa simt ceva pentru el , cred ca este dragoste , insa imi este frica .. Daca iubesc si gresesc? Poate ca nu el este alesul inimii mele .. Imi este atat de teama sa nu fiu ranita. Ma indrept spre Serena care statea singura in camera ei citind o carte.
- Blair , ce e cu fata asta ?
- Serena..cred ca m-am indragostit . lasandu-mi chipul in jos .
- Asta e minunat Blair ! aplaudand si aparandu-i pe fata un zambet .
- Nu , nu este . asezandu-ma langa ea . Pentru ca , cred ca este persoana gresita..
- Chuck ?
Stiu ca e cam scurt... Dar nah :D .